Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@08:23:29 GMT

زمان تشییع پیکرامام جمعه فقید الوند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۷۷۸۰

زمان تشییع پیکرامام جمعه فقید الوند اعلام شد

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که از سوی رضا گروسی فرماندار البرز صادر شده، آمده است: مراسم تشییع پیکر مطهر حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی طهماسبی امام جمعه فقید و مردمی شهر الوند امروز دوشنبه ساعت 18 از میدان لاله به سمت خیابان امام خمینی (ره) و میعادگاه نماز جمعه الوند برگزار خواهد شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: مراسم یادبود امام جمعه فقید الوند نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام زمان (عج) همزمان با مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای هماهنگی ائمه جمعه استان نیز با صدور اطلاعیه ای آورده است: پیکر آن عالم وارسته فردا( سه شنبه ) در شهر قیدار از توابع استان زنجان تشییع و به خاک سپرده می شود.
امام جمعه الوند شب گذشته در اثر عارضه قلبی در سن 52 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
وی از سال 92 امامت جمعه الوند مرکز شهرستان الوند را برعهده داشت.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان زنجان امام جمعه امام خمینی امام زمان نماز جمعه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال