Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این سازمان برای افزایش تولیدات در استان، با همکاری بانک‌های عامل و اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی، وام اشتغال با بهره 6 درصدی در اختیار باغداران و کشاورزان قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، اکبر فتحی در جشنواره برداشت آلبالو در بخش تسوج شهرستان شبستر، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخص برای انتخاب محصول آلبالو برای جشنواره، کم آب بر بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که دو  هزار و 400 هکتار از باغات شهرستان شبستر به آلبالو اختصاص یافته، گفت: 50 درصد ظرفیت تولید این محصول در شهرستان شبستر و 50 درصد آن نیز در شهر تسوج واقع شده است، انتظار می‌رود بیش از 16 هزار تن آلبالو از باغات شهرستان برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این‌که وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی کنار این پتانسیل ارزشمند ضروری است، گفت: ارزش افزوده در صنایع فرآوری نهفته است و باید بهره برداری لازم از این مهم انجام گیرد.

وی افزود: صنایع فرآوری کمک بزرگی برای بازاریابی بوده، فسادپذیری را کاهش داده و فرصت ماندگاری را ارتقاء می‌بخشد.

فتحی با بیان این‌که اصلاح باغات در شهر تسوج به ویژه در گردو به صورت مطلوب انجام شده است، گفت: امیدوارم در آلبالو هم اصلاح باغات انجام گیرد.

این مقام مسئول با بیان این‌که در فروش محصولات باید دست دلالان را کوتاه کرد، افزود: تلاش کنیم افراد سودجو بر تولید محصولات کشاورزی حاکم نشوند.

وی بیان کرد: اگر تولید به صورت مستقیم به کارخانه‌ها و مراکز خرید فرستاده شود بر رغبت تولید کنندگان افزوده شده و بهره‌وری در بخش کشاورزی افزایش خواهد یافت.

فتحی در پایان گفت: خدا را شاکریم که بیش از 13 میلیوتن گندم در سطح کشور و در استان 800 هزار تن تولید داریم که از این میزان بیش از 500 هزار تن خرید تضمینی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال بخش کشاورزی تامین اجتماعی سازمان جهاد کشاورزی استان محصولات کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد