Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین فرح‌بخش تهیه کننده سینمابی ، چند روز پیش در یکی از مصاحبه‌های خود در سخنانی نسنجیده، به برخی از سینماگران کشور تهمت‌هایی زد و همچنین در اظهاراتی سخیف و نسنجیده، به روضه‌ و روضه‌خوانی توهین کرد.

ماجرا از آن جا شروع شد که به تازگی فیلم "دشمن زن" به تهیه کنندگی فرح‌بخش اکران شد و حضور یکی از خوانندگان قبل انقلاب حاشیه‌هایی برای این فیلم ایجاد کرده است و پردیس سینمایی ملت حاضر نشد این فیلم را در سالن‌های خود به نمایش گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای عقده گشایی از سیدعلی احمدی مدیر این پردیس سینمایی که فردی  روضه‌خوان است، روضه‌خوانی را حقه‌بازی نامید.

 سیدعلی احمدی تهیه‌کننده برنامه‌ی پرمخاطب خندوانه هم هست؛ فرح‌بخش  همچنین در ادامه حمله لفظی خود به احمدی، اتهاماتی را هم در خصوص هزینه‌های مالی برنامه‌ی خندوانه وارد کرد. این سخنان واکنش تند رامبد جوان کارگردان و مجری این برنامه را در پی داشت؛ جوان با  انتشار فيلمي در صفحه‌ی اینستاگرام خود پاسخ اتهامات فرح‌بخش را داد که در ادامه این فيلم را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رامبد جوان سینمای ایران جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد قربانی درمورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال اورنبورگ روسیه، گفت: پس از صحبت بین باشگاه سپاهان و اورنبورگ کارهای انتقال من انجام شد. یک ماه است در خدمت باشگاه روسی هستم و ۲ بازی هم برای این تیم انجام دادم. یک گل هم برای اورنبورگ زده‌ام که لطف خدا بود. در اولین بازی فیکس خود، اولین بازی را به ثمر رساندم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 او درپاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از باشگاه روسی به آرزوهایش برسد، گفت: قطعا هر بازی به من کمک می‌کند. هدف من هم از انتخاب لیگ روسیه پیشرفت کردن برای رسیدن به تیم‌های بزرگ‌تر بود. تمام تلاش خود را می‌کنم در این کشور عملکرد خوبی از خود به جع بگذارم و با برآورده کردن انتظارات به اهداف خود برسم.

هافبک لژیونر فوتبال کشورمان درواکنش به این موضوع که آیا انتظار داشت در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار بگیرد، توضیح داد: به نظر امیر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. جام ملت‌ها تمام شد و امیدوارم در ادامه راه عملکرد مثبتی برای تیم ملی داشته باشم.

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست جدید تیم ملی برای بازی با ترکمنستان حضور دارد، عنوان کرد: صحبت‌هایی شده و امیدوارم در این اردو بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی درمورد درخواست جامعه فوتبال از امیر قلعه‌نویی برای بها دادن به بازیکنان جوان مثل خودش پس از جام ملت‌ها، تاکید کرد: از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که راه را برای جوان‌ها باز می‌کند تا خودشان را نشان بدهند و به فوتبال ایران خدمت کنند. این نفرات جوان هم باید قدردان این اتفاق باشند و جواب اعتماد سرمربی و کادر تیم ملی را بدهند.

هافبک اورنبورگ روسیه درخصوص چند پسته بودنش، گفت: لقب چند پسته بودن را خیلی دوست دارم اما بین دفاع وسط یا هافبک دفاعی بیشتر دوست دارم هافبک دفاعی بازی کنم.قربانی درپاسخ به این سوال که آیا نسل جدید تیم ملی می‌تواند آرزوهای مردم را برآورده کند، گفت: این نسل باید قدردان سرمربی تیم ملی باشد که فضا را برای آنها باز کرده است. می‌بینید جوانان زیادی در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشتند و قطعا می‌توانند در آینده با نظر قلعه‌نویی به فوتبال ایران خدمت کنند.

وی درمورد شرایط نامناسب سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر، عنوان کرد: سپاهان در هفته‌های اخیر مشکلاتی داشته که امیدوارم به مرور رفع شود و هواداران با حمایت از سرمربی تیم و بازیکنان بتوانند عملکرد خوب گذشته را تکرار کنند.

هافبک سابق سپاهان درپاسخ به این سوال که آیا دلش برای آب و هوای ایران تنگ نشده بود، گفت: سرمای روسیه خیلی اذیت‌کننده است‌. بازی آخر ما در دمای منفی ۱۷ برگزار شد اما باید این شرایط را تحمل کنیم و با آن کنار بیاییم.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • واکنش به اظهارات طحان نظیف درباره ردصلاحیت روحانی
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند
  • واکنش مجلس به صحبت‌های علم الهدی: اظهارات تان صحیح نیست، لایحه حجاب دستکاری نشده
  • واکنش وکیل میلاد حاتمی به اظهارات بازپرس پرونده تتلو
  • واکنش مقام سابق پنتاگون به اظهارات مکرون؛ او همه ما را به جهنم می‌برد
  • تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست
  • واکنش شدیداللحن به اظهارات وقیحانه مقام اسرائیلی درباره تجزیه ایران به ۶ کشور
  • واکنش عجیب وکیل میلاد حاتمی‌ به اظهارات بازپرس پرونده تتلو
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات بازپرس پرونده تتلو