Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه سلامت(مهر شفا) اظهار داشت: این درمانگاه وابسته به موسسه تأمین درمان بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه 4 تا 5 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است، افزود: این درمانگاه در سه طبقه در زیربنایی به مساحت 2 هزار مترمربع در راستای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه بسیجیان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان یادآور شد: این درمانگاه پس از بهره‌برداری در بخش‌های مختلف از قبیل عمومی، دندانپزشکی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، سونوگرافی و تخصص‌های گوناگون ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه یک تا دو سال برای تکمیل این پروژه پیش‎‌بینی شده است، گفت: این درمانگاه با حضور معاون مدیرعامل موسسه تأمین درمان بسیجیان، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان استانی و سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بلوار شهید خلبان «بختیاری» شهرک فرهنگیان کلنگ‌زنی شد.

مرادی عنوان کرد: این درمانگاه با هدف ارائه خدمات درمانی به آحاد مردم به ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنان در نقاط محروم و کم برخوردار شهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر50 درمانگاه سلامت در سطح کشور در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: 18 درمانگاه نیز در مراکز استان‌ها در حال ساخت است که یکی از آنها نیز استان همدان است.

مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان عنوان کرد: این اولین درمانگاه سلامت(مهر شفا) در سطح استان همدان است که کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اهداف مؤسسه تأمین درمان بسیجیان یادآور شد: علاوه بر درمان مستقیم خدمات دیگری نیز از طریق این موسسه

در قالب درمان غیر مستقیم ارائه می‌شود.

مرادی افزود: یکی از خدمات این مؤسسه نیز طرح درمانی زوج‌های نابارور است که در این راستا با مرکز رویان تهران و مرکز شهید صدوقی یزد قرارداد بسته‌ایم که بحث اسکان و 3 میلیون تومان نیز هزینه درمان آنها از طرف موسسه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص با سه مرکز دیگر نیز در حال عقد قرارداد هستیم، ادامه داد: از دیگر خدمات مؤسسه بیمه تکمیلی بسیجیان است که سال گذشته با بیمه دانا قرارداد داشتیم که برای جراحی 7 میلیون تومان و برای خدمات بستری و سرپایی حدود 3.5 میلیون تومان تعهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مرادی درمانگاه سلامت همدان خدمات درمانی شهرک فرهنگیان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان