Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اللولوه، ساکنان منطقه الدراز بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند تا بازگشت رهبر نهضت اسلامی بحرین به الدراز، ابراز خرسندی خود را از پایان محاصره این منطقه به تعویق خواهند انداخت و بدون حضور آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم، پایان محاصره این منطقه برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی منطقه محاصره شده الدراز بحرین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند پایان محاصره الدراز پس از گذشت ساعاتی از خروج آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین از الدراز اهمیتی برای آن‌ها ندارد و هیچ کس به علت این اقدام از مقامات رسمی بحرین تشکر نخواهد کرد.

ساکنان الدراز در پیام به برادران بحرینی خود تاکید کردند پیام تبریکات مربوط به پایان محاصره الدراز را نمی‌پذیرند، زیرا در اصل پایان محاصره این منطقه یکی از حقوق آنهاست و تا بازگشت پدر و رهبر خود که برای معالجه به سفر رفته است، ابراز خرسندی خود را به تعویق خواهند انداخت.

اهالی الدراز افزودند: محاصره ظالمانه آن‌ها و رهبر آن‌ها از بیش از دو سال پیش باعث جدایی آن‌ها از رهبرشان نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم