Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان در ستاد بازآفرینی شهری استان گفت:واحد‌های مسکونی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات به مردم از سوی بانک مسکن با همکاری شهرداری‌ها و اداره کل را ه. وشهرسازی استان ساخته می‌شود.
فریدون همتی بر سرعت بخشیدن در اجرای شبکه‌های معابر و ساخت خیابان‌های ۱۶ و ۲۴ متری محله چاهستانی‌های بندرعباس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:چهار هزار واحد مسکن مهر، خیابان ۲۰ متری محله چاهستانی‌ها، دو مدسه و واحد درمانی در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم بندرعباس تا هفته دولت آماده بهره برداری شود.
همتی گفت:مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان شامل آب، برق، گازو مخابرات با هماهنگی مناسب تاسیسات واقع در مسیر خیابان ۲۴ متری محله چاهستانی‌ها را با نظارت و راهبری معاونت امور عمرانی استانداری جابه جا کنند.
وی خواستار تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم بندرعباس شد و گفت:پیاده رو سازی، جدول کشی، آسفالت معابر، دفع آب‌های سطحی، ساخت فضا‌های آموزشی، درمانی و فضای سبز باید در این شهرک تکمیل شود.
استاندار هرمزگان افزود:زیباسازی و ساماندهی خور‌های مرکز استان، تامین روشنایی شهرک پیامبر اعظم و حل مشکلان تعاونی‌های مهر در اولویت‌های شهرداری، شرکت توزیع برق و معاونت عمرانی استانداری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واحد مسکونی 5 هزار واحد بافت فرسوده هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود