Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  فدراسیون فوتبال برزیل در پی توهین به بازیکن این تیم پس از گل به خودی که منجر به حذف تیم برزیل شد به دفاع از وی برخاست.
فرناندینیو هافبک تیم ملی برزیل که در بازی برابر بلژیک با یک گل به خودی موجبات حذف تیمش را فراهم کرد از سوی برخی رسانه‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفت. در همین راستا فدراسیون فوتبال برزیل در حساب اینستاگرام خود در محکومیت این عمل بیانیه منتشر کرد و در آن توهین‌های نژاد پرستانه علیه این بازیکن را غیر انسانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" فوتبال مظهر وفاق رنگ‌ها نژاد‌ها و ملیت‌ها است. ما همگی با تو هستیم و نژاد پرستی پذیرفتنی نیست. "
انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فرناندینیو جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه برزیل بلژیک فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می شوند که هافبک بازیساز این تیم درگیر یک حاشیه شده است.

پس از صحبت های سهیل مهدی درباره حساب نشدن گل زده در خانه حریف در امر قهرمانی در برنامه فوتبال برتر، استوری آرش رضاوند و نام بردن این بازیکن از قانون جنگل به واکنش هافبک استقلال به صحبت های سهیل مهدی تعبیر شد.

پس از این اتفاق سایت سازمان لیگ با انتشار یک اطلاعیه از احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی خبر داد. این اتفاق واکنش بعدی باشگاه استقلال و بازیکنان را در پی داشت و آنها با انتشار تصویری از آرش رضاوند، حمایت خود را از بازیکن تیم شان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر