Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتورسازی در یک بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه به برتری رسید. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در اردوی ترکیه به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم گینجلر بیرلیقی ترکیه رفت که این مسابقه با پیروزی 3 بر 2 تراکتورسازی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عابدی، دانیال اسماعیلی‌فر و محمدرضا مهدی‌زاده در این بازی برای سرخپوشان تبریزی گلزنی کردند.

تراکتورسازان این دیدار را با ترکیب مهدی مهدیان، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد اهل شاخه، علی اسماعیلی، رضا شربتی، علی طاهران، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا عبدی آغاز کردند.

شاگردان توشاک روز جمعه در دیدار دوستانه دیگری مقابل کشلای آذربایجان به برتری 2 بر صفر دست یافته بودند.

انتهای پیام/

R1402/P1011117/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار مهدی زاده شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب در مازندران از اجرای پروژه‌های باکیفیت در سطح استان قدردانی کرد و گفت: پیش بینی شده در دولت سیزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار شود که تا کنون ۶۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز آن محقق شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اولویت دار فاضلاب مشخص و در سطح وزارت خانه به صورت هفتگی بررسی و رصد می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها دارای اهمیت ویژه ای هستند که برای اجرای آن اعتبارات لازم هم تخصیص می‌یابد و در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

مهدی زاده، با اشاره به اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس گفت: این طرح یکی از طرح‌های اولویت دار ماست که انتظار می‌رود امسال وارد فاز بهره برداری شود.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از سخنانش به بازدید از طرح‌های آبرسانی روستایی در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوب و با کیفیت در بخش آب و فاضلاب در این استان درحال اجراست.

وی ادامه داد: در سال گذشته، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی روستایی تعریف شد که این طرح‌ها در ۵ هزار روستا محقق شد و تلاش می‌شود مابقی نیز در سال جاری به اتمام برسد.

مهدی زاده، با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان آب و فاضلاب مازندران در تأمین آب شرب مشترکین گفت: این تلاش‌ها منجر شد تابستان سال گذشته با کمترین چالش پشت سر گذاشته شود.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران نیز در گفتگویی هدف از این بازدیدها را ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا در این استان دانست و تصریح کرد: پس از این بازدیدها، تأمین اعتبار و ردیف‌های قانونی آنها نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6081458

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد