Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@05:55:51 GMT

می ترسیدم زنم عاشق افشین شود نشستم نقشه کشیدم!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۹۸۴۶

گروه حوادث: مرد جوان وقتی متوجه رابطه پنهانی همسرش با خواستگار سابقش شد برای ادب کردن پسر جوان سناریوی عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اوایل فروردین ماه امسال مرد ۳۵ ساله ای به نام محسن به پلیس Police آگاهی رفت و ادعا کرد از سوی خواستگار سابق همسرش به نام افشین ربوده شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد به ماموران گفت: 3 سال پیش با همسرم ازدواج کردم و ما با هم رابطه خوبی داریم تا اینکه به تازگی متوجه تماس‌های مشکوک همسرم با یک مرد غریبه شدم. وقتی ماجرا را پیگیری کردم متوجه شدم خواستگار سابق همسرم به نام افشین که آنها قبلا سه سال با هم در ارتباط بودند و مدتی است برای همسرم مزاحمت ایجاد می کند. من چند بار با افشین صحبت کردم تا دست از مزاحمت بردارد اما قبول نکرد .

آخرین بار وقتی می خواستم به محل کارم بروم او با ماشین مقابل در خانه‌مان آمد و مرا به زور سوار ماشینش کرد و ربود. او سه شبانه روز مرا در مخفیگاهش در حاشیه تهران شکنجه Torture داد و تهدید به مرگ کرد تا اینکه توانستم با سختی از دست مرد خشن فرار Escape کنم.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس به بازجویی از همسر وی پرداخت و زن جوان گفت: مدتی است خواستگار سابقم با من تماس می گیرد و از من می‌خواهد تا با او قرار ملاقات بگذارم اما من قبول نکرده ام. آخرین بار او با همسرم تماس گرفت و بعد از آن تماس همسرم خانه را ترک کرد و برای سه روز ناپدید شد. همسرم ادعا می کند از سوی خواستگار سابقم ربوده شده ولی همسرم با پای خودش خانه را ترک کرد.

بدین ترتیب خواستگار سمج ردیابی و بازداشت اما آدم ربایی را انکار کرد .

پسر جوان در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک قاضی مستشار به اتهام آدم ربایی و شروع به قتل Murder پای میز محاکمه ایستاد و گفت : من و مریم سالها قبل به مدت سه سال با هم دوست بودیم.من حتی به خواستگاری او رفته بودم اما بنا به دلایل مختلفی نتوانستیم با هم ازدواج کنیم.

من به تازگی به ایران برگشته بودم که با مریم تماس گرفتم تا با او قرار ملاقات بگذارم .من حتی نمی‌دانستم او در این مدت ازدواج کرده است اما شوهرش جوابم را داد و فحاشی کرد .او از من خواست تا با هم قرار بگذاریم. من و شوهر مریم در یک خیابان یکدیگر را دیدیم و با هم دعوا کردیم .من بلافاصله محل را ترک کردم و دیگر با مریم تماس نگرفتم ولی شوهر مریم بعد از مدتی به دروغ ماجرای آدم ربایی را مطرح کرده است .

با تناقض گویی های شاکی و پرینت مکالمات تلفنی وی که نشان می داد افشین هیچ تماسی با او نداشته است ماجرای دروغین آدم ربایی رنگ باخت و مرد جوان ناچار به بازگویی حقیقت شد .

وی گفت: چون می‌دانستم ممکن است همسرم با افشین رابطه پنهانی برقرار کند به دروغ ماجرای آدم ربایی را مطرح کردم تا آنها را به دردسر بیندازد و ادب کنم.

در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و افشین را از اتهام آدم ربایی و شروع به قتل تبرئه کردند.

بنا به این گزارش، روز گذشته این حکم در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور مورد تایید خورد و قطعی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 5 نفر با اورانیوم در بازار شهر

فوری/بیماری طاعون به کرمان آمد

به بدن این دختر زیبا هیچ کس نمی تواند دست بزند! + عکس

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!

همبرگر با گوشت زن مرده / این مرد جسد زنان جوان را می خرید! + عکس

طوطی سخنگو راز ارتباط پنهانی شوهرم با خدمتکار زن را لو داد!

دستور توزیع لوازم ضد بارداری در مدارس دخترانه + عکس

فیلمبرداری از مراکز فرماندهی ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه ایران + فیلم

ارتباط جنسی دختر زیبا با ببر نر / دیگر به هیچ مردی فکر نمی کنم!+ عکس

واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

تجاوز به زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

ناگفته های یکی از دختران ایرانشهری از تجاوز گروهی به او در یک خانه

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

تجاوز وحشیانه به یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث آدم ربایی جوان کیفری رابطه پنهانی پسر جوان عکس دختر فیلم حوادث تهران ایران رابطه نامشروع خانواده تجاوز شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، "‌رویا "‌درنای بلژیکی که زمانی قرار بود یار و همسفر "امید" تک درنای سیبری باشد از بلژیک بار سفر به مازندران بیست و ششم بهمن ۱۴۰۱ با هماهنگی دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست کشور به تالاب بین المللی فریدونکنار منتقل شد.

رویا سفر خود را از یک قفس شروع کرد و در تمامی مسیر بلژیک تا مازندران را مجبور به حبس در این قفس بود و به امید روزی که بتواند از این قفس رها شود پا به این خطه از شمال کشور گذاشت و البته این امیدش هم نتیجه داد.

طرح همسفر شدن رویا و تلاش ها برای همزادی طبیعی و محیطی این ۲ پرنده با رهاسازیش از قفس ادامه یافت و پس از گذشت پنج روز از زمانیکه به مازندران آمد با فراهم شدن همه شرایط، درنا همسفر بلژیکی با رها شدن از قفس طبیعی استتار شده در کنار درنای سیبری تالاب فریدونکنار قرار گرفت.

ازآن زمان تاکنون تمامی اقدامات محیط زیست کشور و مازندران حول این محور قرار داشت تا این پرنده در آسایش و آرامش کامل در این مدت انتظار امید تک درنای سیبری روزگار خود را در این استان سپری کند و برای این منظور اداره کل محیط زیست مازندران سنگ تمام گذاشت و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مه پاش برای خنکی هوا و رطوبت و نیز حضور شبانه روزی محیط بانان را فراهم کرده است.

با توجه به تداوم حضور و میزبانی از این مهمان فرنگی، ‌محیط زیست مازندران با لحاظ کردن نظر کارشناسان ملی و بین المللی حیات وحش تدابیر جدیدی برای محیط زیست این پرنده در نظر گرفته است که در نخستین گام جابه جایی محل سکونت آن است.

کد خبر 844867 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان مازندران حیوانات - حیات وحش خبر مهم بلژیک حیوانات - پرندگان

دیگر خبرها

  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار