Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:26:13 GMT

متلک کواکبیان به رییس جمهور روحانی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۹۹۳۱

رکنا: کواکبیان با بیان اینکه تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت ضروری است، افزود: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتما مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟

به گزارش رکنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و بسته پیشنهادی اروپا برای تداوم برجام تصریح کرد: خوشبختانه هرچه از انقلاب جلوتر آمده‌ایم در پروسه تصمیم‌سازی عقلانیت بیشتری حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا هرچند رئیس‌جمهور در مورد عدم امکان صدور نفت از کل منطقه سخت گفت اما قطعا هیچگاه نظام جمهوری اسلامی قصد درگیری نظامی ندارد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات خویش به همراه دکتر صالحی وزیر امور خارجه وقت با رئیس جمهور فعلی چین که آن زمان معاون دبیر کل حزب کمونیست چین بود گفت: ایشان به ما گفت «شما برنامه پنجم پنج ساله را اجرا می‌کنید اما ما برنامه شانزدهم را اجرا می‌کنیم و ما هم در ابتدای انقلابمان می‌خواستیم تمام دنیا را تغییر دهیم اما الان به این نتیجه رسیدیم که صرفا به دنبال نجات کشور و اقتصاد خودمان باشیم.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه نوع اشتباه دولت یعنی تعیین دستوری نرخ دلار به 4200 تومان و ثبت غیر ضروری سفارش به همه گروه‌های درخواست کننده و پیش فروش بی‌محابای سکه (که نابهنجاری اقتصادی زیادی در بازار Store ایجاد کرد) گفت: به هرحال شرایطی در کشور ایجاد شده است که تمامی مسوولان کشور باید شرایط کنونی جنگ اقتصادی را جدی بگیرند و جلب رضایتمندی مردم و هماهنگی و همدلی جناح‌ها نیز شرط مهم موفقیت ما در این کار زار مهم است.

کواکبیان با اشاره به ضرورت تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت افزود: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتما مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟

وی با اشاره به ضرورت استفاده کابینه از مشورت اقتصاددانان برجسته کشور و کارشناسان علمی گفت: تشکیل شورای عالی اقتصادی سه قوه شاید برای همین چند ماه شرایط اضطراری باشد والا نمی‌تواند این شورا دائمی باشد. زیرا وجود چنین شورای بالادستی عملا وظایف وزارتخانه‌ها و مجلس و دستگاه قضایی را بی‌خاصیت می‌کند.

کواکبیان در پایان با اشاره به مشکلات عدیده فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی فعلی کشور تاکید کرد: همانگونه که بارها گفته‌ام تنها راه برون رفت از انواع و اقسام این مشکلات، جدی گرفتن احزاب و تاثیر تحزب برتحولات کشور است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 5 نفر با اورانیوم در بازار شهر

فوری/بیماری طاعون به کرمان آمد

به بدن این دختر زیبا هیچ کس نمی تواند دست بزند! + عکس

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!

همبرگر با گوشت زن مرده / این مرد جسد زنان جوان را می خرید! + عکس

طوطی سخنگو راز ارتباط پنهانی شوهرم با خدمتکار زن را لو داد!

دستور توزیع لوازم ضد بارداری در مدارس دخترانه + عکس

فیلمبرداری از مراکز فرماندهی ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه ایران + فیلم

ارتباط جنسی دختر زیبا با ببر نر / دیگر به هیچ مردی فکر نمی کنم!+ عکس

واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

تجاوز به زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

ناگفته های یکی از دختران ایرانشهری از تجاوز گروهی به او در یک خانه

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

تجاوز وحشیانه به یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اقتصادی اقتصاد بازار Store موفقیت سیاسی دولت مجلس انگیزه اصرار روحانی عکس دختر ایران فیلم حوادث رابطه نامشروع تهران مرد خانواده تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

‏وی افزود: پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

کد خبر 6088623 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان