Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همه فکر و تمرکز ما براي تکرار قهرماني است اما به نظر من کار ما از چند سال گذشته براي قهرماني سخت‌تر است هر چند که همچنان تشنه موفقيت هستيم و مي‌خواهيم دل هواداران را شاد کنيم.
حسين ماهيني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص اردوي تيم فوتبال پرسپوليس در کشور کرواسي و حرف و حديث‌هايي که در اين خصوص به راه افتاده، مشکلات مالي بازيکنان اين تيم، وضعيت پرسپوليس در ليگ آينده برتر صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارس: براي شروع مصاحبه از وضعيت اردوي تيم در کرواسي صحبت کن.
ـ اردوي ما اردوي خوبي است و حدود 10 روزي هست که در کرواسي حضور داريم. اينجا تمرينات خيلي سنگين بدنسازي را انجام مي‌دهيم و اينکه از نظر امکانات، آب و هوا و تغذيه در اين اردو شرايط خيلي خوبي حاکم است. ما اينجا بدنسازي اول فصل را انجام مي‌دهيم.
فارس: تا اينجا 3 بازي تدارکاتي انجام داديد. نظرت را در خصوص اين بازي‌ها بگو.
ـ ما تا الان سه بازي مناسب تدارکاتي انجام داديم، بازي اول به درخواست کادر فني يک بازي ساده برگزار کرديم و توانستيم يک برد پرگل هم به دست بياوريم. در بازي دوم به مصاف تيم ششم يا هفتم کرواسي رفتيم که تيم خيلي خوب و گردن کلفتي هم بود. ديروز هم يک بازي سنگين با تيمي از اسلوني برگزار کرديم که به دليل دو بازي سنگين و پشت سر هم کار سخت بود. ما در دوران بدنسازي هستيم و اين بازي‌هاي سنگين را انجام داديم و اينکه تا اينجا سه بازي خوب تدارکاتي انجام داديم.
فارس: حاشيه‌هايي در ايران به راه افتاده که پرسپوليس در اولين بازي تدارکاتي به مصاف يک تيم آماتور رفته که حتي بازيکنان کاملي هم نداشته است. در اين باره چه صحبتي داري؟
ـ ببينيد هميشه از اين حرف‌ها زياد است بازي اول ما آنقدرها هم که مي‌گويند بازي خيلي آساني نبود و حريف خيلي هم تيم افتضاحي نبود شما ببينيد که در کل دنيا تيم‌ها در زمان بدنسازي بازي‌هاي اول و دوم را با تيم‌هاي آسان انتخاب مي‌کنند و اين مسئله در تمام دنيا مرسوم است، در خود ايران هم همين است و اين مسئله هيچ چيزي نيست که بخواهند برايش حاشيه درست کنند. در ايران هم خيلي از تيم‌ها بازي‌هايي که در زمان بدنسازي انجام مي‌دهند نسبتاً ساده و آسان است.

فارس: قرار بود در اردوي کرواسي از سوي باشگاه پرسپوليس مبالغي به بازيکنان تعلق بگيرد. آيا اين اتفاق رخ داد؟
ـ صحبتي که ما با باشگاه داشتيم قرار شد که تا قبل از شروع تمرينات مطالبات فصل گذشته ما پرداخت شود اما انجام نشد. بعد از آن قرار بود تا قبل از رفتن به کرواسي پول به حساب بازيکنان واريز شود که باز هم اين اتفاق رخ نداد بعد از آن عنوان شد که در اردوي کرواسي به بازيکنان پول مي‌دهند اما اينجا هم به بازيکنان پولي ندادند. قول‌هايي به ما داده شده اما عملي نشد و اين در حالي است که بچه‌ها از فصل گذشته طلب دارند، با بازيکنان تسويه کامل نشده است، اما قول‌هايي به ما داده شده ما مي‌دانيم که آقاي گرشاسبي و اطرافيانش تلاش خودشان را مي‌کنند تا مشکل ما حل شود اما تا اين لحظه اتفاقي نيفتاده است ما هنوز فصل گذشته را تسويه نکرده‌ايم و تا اينجاي فصل جديد هم پولي نگرفته‌ايم.
فارس: خيلي‌ها معتقدند که امسال فصل سختي براي پرسپوليس خواهد بود. نظرت خودت به عنوان يکي از کاپيتان‌هاي تيم درباره فصل آينده چيست؟
ـ همانطور که مي‌دانيد ما از نقل و انتقالات محروم هستيم و حدود سه چهار بازيکن تيم جدا شدند فکر مي‌کنيم يکي از سخت‌ترين نيم‌فصل‌هاي سال‌هاي اخير در انتظار پرسپوليس است، اما ما همچنان آماده هستيم و با همه وجود تمرين مي‌کنيم تا از نام پرسپوليس دفاع کنيم. با همه اين کمبودها مي‌خواهيم به مسير خودمان ادامه دهيم. با اين همه نيم‌فصل بسياري سختي در انتظار ماست و هواداران در اين شرايط سخت بايد بيشتر از هميشه پشت بازيکنان، مربيان و باشگاه باشند.
فارس: چند بازيکن جديد به پرسپوليس اضافه شدند و شب گذشته هم سروش رفيعي قرمزپوش شد. فکر مي‌کني اين بازيکنان چقدر مي‌توانند به پرسپوليس براي رسيدن به موفقيت کمک کنند؟
ـ بازيکناني که جذب پرسپوليس شدند همگي بهترين‌هاي ايران هستند البته متأسفانه اين بچه‌ها نمي‌توانند در نيم‌فصل اول به ما کمک کنند اما در نيم‌فصل دوم بازيکنان خيلي خوبي گرفتيم. مهدي شيري، مهدي شريفي، مهدي ترابي و سروش رفيعي از بهترين‌هاي ايران هستند و همگي در نيم‌فصل دوم کمک زيادي به پرسپوليس خواهند کرد. تا همين جا با وجود محروميت يارگيري خيلي خوبي انجام داديم و بايد از همين طريق حضور اين بازيکنان را به پرسپوليس خوشامد بگويم چون آنها به تيم بزرگ پرسپوليس آمدند و بايد بدانند بازي کردن در پرسپوليس خيلي با همه تيم‌ها فرق مي‌کند اگر در هر تيمي 100 درصد توان خود را مي‌گذاشتند در پرسپوليس بايد 200 درصد توان بگذارند تا در پرسپوليس موفق شوند و ان‌شاءالله که مي‌شوند.
فارس:‌ پرسپوليس دو فصل متوالي قهرمان ليگ برتر شد اما برخي‌ها مي‌گويند شايد اين تيم نتواند براي سومين سال در قهرماني نام خود را جاودانه کند، نظر خودت در اين خصوص چيست و اينکه به نظرت پرسپوليس مي‌تواند در قهرماني سومين جام متوالي را بالاي سر ببرد؟
ـ به هر حال ما سه سال است که بهترين تيم ايران هستيم و در اين سه سال بهترين نتايج را براي باشگاه و هواداران کسب کرديم در ايران خيلي سخت است که شما بخواهيد سه سال متوالي روي اوج باشيد اما تيم ما توانست تا همين جا جزو بخت‌هاي قهرماني فصل بعد باشد. همه فکر و تمرکز ما براي تکرار قهرماني است اما به نظر من کار ما از چند سال گذشته براي قهرماني سخت‌تر است هر چند که همچنان تشنه موفقيت هستيم و مي‌خواهيم دل هواداران را شاد کنيم.
فارس: برخي از بازيکنان که قراردادشان به پايان رسيده بود از پرسپوليس رفتند اما خيلي از هواداران پرسپوليس معتقد بودند که آنها بايد در اين شرايط وفاداري خود را به پرسپوليس نشان مي‌دادند و در اين تيم مي‌ماندند. به عنوان يکي از قديمي‌هاي پرسپوليس در اين باره چه صحبتي داري؟
ـ به هر حال هر کسي مختار است که براي خودش تصميم بگيرد و آينده‌اش را رقم بزند، قرار نيست يکسري بازيکن هميشه در يک تيم بمانند، به هر حال بازيکناني که از پرسپوليس رفتند همگي براي اين تيم زحمت کشيدند و ما ممنون آنها هستيم که در مدتي که در اين تيم بودند زحمت خود را کشيده و باعث موفقيت پرسپوليس شدند. بايد از آنها ممنون بود،‌ اما خودشان تصميم گرفتند که از پرسپوليس بروند و جاي ديگري بازي کنند ما براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنيم اما مطمئناً پرسپوليس وابسته به هيچ بازيکني نيست و نام بزرگ پرسپوليس است که هميشه مي‌ماند.

فارس: پرسپوليس مثل همه باشگاه‌هاي ايراني دچار مشکلات مالي است اما آيا نگران نيستي که اين مشکلات مالي باعث شود که پرسپوليس ضربه بخورد؟
ـ مي‌دانيد که مشکلات مالي در همه باشگاه‌ها وجود دارد و در پرسپوليس است و ما هم مستثني نيستيم البته قول و قرارهايي داده شده و اميدوارم که اين مسائل حل شود که احتمالش هم زياد است اما بستگي به مدتش دارد. ما مي‌دانيم که آقاي گرشاسبي و اطرافيانش تلاش مي‌کنند تا مشکلات به حداقل برسد اما اميدوارم اين مشکلات حل شود تا با توان 100 درصد وارد مسابقات شويم.
فارس: پرسپوليس بايد در ادامه راه ليگ قهرمانان آسيا بدون بازيکنان جديد بازي کند. با همين وضعيت فکر مي‌کني مي‌توانيد در آسيا به موفقيت رسيده و قهرماني را جشن بگيريد؟
ـ کار ما در آسيا خيلي سخت است چرا که هم در ليگ برتر و هم در آسيا رقباي سرسختي داريم ما با تيم الدحيل که تيم بسياري قدرتمند قطري است بازي حساسي داريم اين تيم از بهترين تيم‌هاي آسيا است اما ما نااميد نيستيم و با همه وجود براي کسب نتيجه وارد مسابقات مي‌شويم خيلي هم اميدوار هستيم که در آسيا نتيجه بگيرم چرا که اين مسئله خاص همه پرسپوليسي‌ها است هواداران مي‌دانند ما با همه وجود براي پرسپوليس بازي مي‌کنيم هر چند که کاستي‌هايي هم وجود دارد و اميدوارم در نهايت امسال قهرماني آسيا را جشن بگيريم.
فارس: تيم ملي آلمان که تيم مورد علاقه تو هم هست از دور مقدماتي جام‌جهاني حذف شد. درباره اين تيم و نتايجش صحبت مي‌کني؟
ـ من در جا‌م‌جهاني طرفدار آلمان بودم اما فکر مي‌‌کنم از همان بازي اول مشخص بود که ‌آلمان آن تيم هميشگي نيست و اينکه يکي از بدترين نتايج تاريخ خود در جام‌جهاني را رقم زد من از حذف آلمان واقعاً‌ ناراحت بودم اما ان‌شاءالله در يورو 2020 و جام‌جهاني 2022 اين تيم بتواند موفقيت‌هايش را تکرار کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید

به گزارش ورزش سه، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل سپاهان در میکسدزون به خبرنگاران گفت: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

او ادامه داد: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. پزشک تیم حریف بیشتر از بازیکنان حریف دوید و مشخص بود که یک تیم امروز می‌خواهد برنده شود که آن پرسپولیس است. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند