Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:32:27 GMT

قشنگ‌ترین مجموعه عکس تولدم مبارک

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۱۶۱۴

قشنگ‌ترین مجموعه عکس تولدم مبارک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز تولد هر شخصی از بهترین و خاص ترین روزهای زندگی است.  به همین خاطر نیز با توجه گسترش فضای مجازی در رابطه ها دانلود عکس تولدم مبارک نیز بسیار زیاد شده است. مجموعه ای از عکس ها با عناوینی هم چون امروز تولدمه،  عکس تولد فانتزی، عکس تولد غمگین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.  در بین کاربران مختلف اینترنتی رواج پیدا کرده است.  اما در این بین  دیدگاه های مختلفی بین کاربران مجازی جهت دانلود عکس تولدم مبارک وجود دارد، به طوری که یکی  فاز غم و دیگری در شادی جست وجو می کند.  عده ای از تولدشان و روزی که قدم به دنیا گذاشته اند، شادند و دلشان می خواهد این روز را به بهترین شکل ممکن سپری کنند، پس طبعا دانلود عکس تولدم مبارک شاد برای این گونه اشخاص مناسب خواهد بود. 

در طرف دیگر متاسفانه عده ای  یا برای جلب توجه یا بنا به روحیه شان علاقه مند به عکس تولد های غمگین هستند و دوست دارند روز میلادشان با پروفایلی غمگین این روز را سپری  کنند.  از همه جالب تر عده ای نیز هستند که دوست دارند با پروفایل های مضمون شعر تولدشان را به اطلاع برسانند و عکس تولدم مبارک شاعرانه ای را به اشتراک بگذارند.  به هر حال ما به فکر همه کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران جوان بودیم و سعی کردیم قشنگ ترین و متنوع ترین مجموعه "عکس تولدم مبارک" را در اختیار بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی پروفایل عکس تولد تولد عکس پروفایل تولدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز

به گزارش همشهری، محمد حسین حجازی با بیان این‌که «شهردار تهران اراضی عباس آباد را کانون گردشگری، نورآوری و فناوری تهران می‌داند» اضافه کرد: مطابق توافقاتی که قرار است در روزهای ابتدایی سال آینده با معاونت علمی ریاست جمهوری به امضا برسد، اراضی عباس آباد یکی از ۷ پایگاه اصلی هوشمند سازی کشور خواهد شد. او «خانه خلاق هزاره» را یکی از مزیت‌های فناورانه عباس آباد دانست و افزود: این مجموعه استارتاپی سال گذشته افتتاح شد و خروجی های آن برای شهر تهران می‌تواند کارآمد باشد.
ححجازی همچنین از میزبانی ایران از اجلاس گردشگری پایتخت‌های دنیا خبر داد و گفت: چندی قبل در مجموعه عباس آباد میزبان رئیس سازمان جهانی گردشگری بودیم؛ پس از آن با تعاملات صورت گرفته و انجام مقدمات بنا شد به زودی اجلاسیه جهانی گردشگری پایتخت‌های دنیا در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شود که جزئیات و اخبار تکمیلی و نهایی آن متعاقبا اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، فضای سبز مجموعه عباس آباد را اولین جذابیت این منطقه برای گردشگران دانست و با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگی این مجموعه به عنوان دومین جاذبه منطقه برای گدشگران گفت: برنامه‌های فرهنگی عباس آباد مانند سایر مجموعه‌های وابسته به شهرداری تهران با شعار «بهار قرآن، بهار ایران» برگزار خواهد شد اما به جز این، مجموعه‌ فرهنگی عباس آباد برنامه‌های اختصاصی خود را نیز با عنوان «عید شرقی» برگزار خواهد کرد. او از برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر در شب‌های نوروز خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این کارناوال‌های شادی با محوریت بازی‌های قومی و محلی با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در اراضی عباس آباد برپا می‌شود. هم‌چنین از ساعات قبل از افطار نیز با هدف اثرگذاری بر مخاطب کودک کارگاه‌های خلاقیت و شعر کودکان نیز در منطقه عباس آباد فعال خواهد بود.
به گفته حجازی، برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز از ساعت ۸ شب تا ۱۲:۳۰ در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برپایی سفره افطار، کنسرت و کاروان شادی خواهیم بود. مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همچنین از برگزاری روز ویژه برنامه‌ای در روز ۱۲ فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی خبر داد که با حضور سفرای کشورهای مختلف در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

کد خبر 839818 برچسب‌ها ماه رمضان پل طبیعت نوروز تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز
  • پرسپولیس به یاد یحیی گل محمدی؛ تولدت مبارک سرمربی! + عکس
  • واکنش جالب پورموسوی به ملی‌پوش شدن مهاجمش
  • مزه لوتی ؛ رضا صادقی
  • اشپیتیم آرفی: کاش احترام نگه داریم؛ قشنگ نیست قبل بازی دست بدهیم بعد ۹۰ دقیقه بی‌‌احترامی کنیم! / فیلم
  • واکنش مدیر باغ فین کاشان به فیلم منتشره در فضای مجازی
  • واکنش مدیر باغ فین کاشان به فیلم منتشره از این مجموعه در فضای مجازی
  • آشنایی با فروشگاه های اشتراک مجازی (اپل موزیک، chatgpt 4 و ...)
  • توصیه‌های مهم پلیس فتا به مردم برای خریدهای اینترنتی
  • مصوبه ممنوعیت استفاده از تیک‌تاک در آمریکا چه معنایی دارد؟