Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» به منظور ارائه برنامه های مسئولین پایگاه های اوقات فراغت با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری، مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری در شهرستان لردگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری شب گذشته (18 تیر) در نهمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد، گفت: طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» یکی از طرح های مهم و مورد استقبال امروز جوانان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» به واسطه اینکه در مسجد برگزار می شود مورد توجه والدین و جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: گذراندن اوقات فراغت در محیطی سالم از دغدغه های امروز والدین است که خوشبختانه این امر مهم در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

 

حجت الاسلام یوسفی گفت: برگزاری کلاس های مختلف در کانون های فرهنگی هنری باعث شده است تا هرساله جوانان زیادی جذب مساجد شوند و در رشته های مختلف و مورد علاقه خود شرکت کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، دبیر ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به تشریح موارد توجیهی اوقات فراغت طرح «آسمانی ها» پرداخت و گفت: پایگاه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری استان باید متشکل از مدیر، رابط، مسئول فرهنگی و آموزش کانون فرهنگی هنری امام جماعت، هیئت امنا، فرمانده پایگاه بسیج در راستای هرچه بهتر برگزار شدن کلاس های اوقات فراغت در مساجد باشد.

 

وی با اشاره به سومین جشنواره سراسری عکس آسمانی ها ابراز کرد: سومین جشنواره سراسری عکس آسمانی ها به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که از همه اعضای کانون های فرهنگی هنری انتظار می رود در این جشنواره شرکت کنند.

 

مظاهری ابراز کرد: کلاس های اوقات فراغت باید به صورت متمرکز در هر مسجد و با حضور امام جماعت مسجد، هیئت امنا و نمازگزاران، مربیان، متربیان و اولیای شرکت کنندگان برگزار شود.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران بسته پیشنهادی اروپا به ایران برجام جام جهانی روسیه خبرگزاری شبستان ارزانی اقتصاد روزنامه های ورزشی طرح اوقات فراغت آسمانی ها شهرستان لردگان کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)