Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ‌ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: این استان رتبه برتر عملکرد حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور در سال 1396 را برای دومین سال متوالی کسب کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، ایوب بهتاج ‌در جمع خبرنگاران افزود: در ارزیابی نهایی عملکرد استان ها در این حوزه پس از آذربایجان شرقی، استان های سمنان و البرز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهتاج خاطر نشان کرد: معاونت امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سال 1395 نیز موفق شده بود به مقام نخست کشوری دست یابد.
وی در ادامه بیان داشت: در سال گذشته ستاد استانی ساماندهی امور جوانان استان بیش از 74 درصد مصوبات خود را اجرایی و محقق کرده که ده جلسه استانی و 126 جلسه شهرستانی ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار و 16کمیته تخصصی استانی و 111کمیته تخصصی شهرستانی تشکیل شده که آسیب‌های اجتماعی، اوقات فراغت، ازدواج، مشارکت اجتماعی و سلامت جوانان بیشترین سهم را در موضوعات مورد بررسی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در سال 96 داشتند.
وی با تشریح بخش دیگری از اقدامات این ستاد اضافه کرد: برگزاری نشست ها و گردهمایی های استانی با هدف آگاهی بخشی و توانمندسازی مدیران و کارشناسان حوزه جوانان و بررسی چالش های جوانان در شهرستان های مختلف، تقسیم کار استانی در حوزه های برنامه ریزی جهت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، برنامه ریزی جهت تقویت هویت ملی و دینی جوانان، برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برنامه ریزی برای ازدواج جوانان و آموزش های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج، برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان، برنامه ریزی طرح سلامت جوانان و هفته جوان از مهمترین اقدامات ستاد در طول سال 1396 بوده است.
همچنین امیر تقی زاده معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ‌با بیان اینکه، کسب رتبه اول کشوری آذربایجان شرقی در حوزه ستادهای ساماندهی کشوری حاصل کار تیمی استانی ‌بوده افزود: دغدغه مدیریت ارشد استان، معاونین و مدیران و مسئولین ارگان ها و نهادهای دولتی بر برنامه ریزی در حوزه جوانان بوده و این کار تیمی و اهتمام موجب شده که در حوزه جوانان و در بخش ستادهای ساماندهی امور جوانان در رتبه اول کشوری قرار بگیریم.
تقی زاده ادامه داد: مهم‌ترین خروجی این جلسات تدوین سند جامع جوانان و پرتال جوانان، ثبت بیش از 100 سمن، راه‌اندازی خانه جوانان، شناسایی 300 جوان فعال و نمونه روستایی، اجرای طرح «هر جوان یک مهارت» از دیگران برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی است.
وی توضیح داد: در کنار کار تیمی استانی و اهتمام مسئولین و تلاش کارشناسان نهادها و ارگان ها، فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه چالش های اساسی جوانان از مهمترین اولویت های معاونت امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بوده که توانسته نیازهای جوانان را در تمامی بخش ها بررسی و برنامه ریزی صحیحی صورت پذیرد.
٩٨٥٣/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي رتبه اول كشوري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان