Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان غربي گفت: زمان ثبت نام در سيزدهمين جشنواره تعاوني هاي برتر استان تا 20 تيرماه جاري /فردا/ تمديد شده و تعاوني هاي متقاضي مي توانند با مراجعه به سايت www.taavonibartar.ir نام نويسي کنند.

رضا نقي زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در فراخوان اوليه زمان ثبت نام در اين جشنواره 17 تيرماه بود که با توجه به استقبال خوب تعاوني ها، اين زمان سه روز ديگر تمديد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در حدود سه هفته زمان ثبت نام در جشنواره تعاوني هاي برتر آذربايجان غربي، 210 تعاوني استاني ثبت نام کرده است.
وي بيان کرد: اين تعداد حدود 40 درصد بيشتر از تعداد تعاوني هايي است که در دوره دوازدهم اين جشنواره ها ثبت نام کرده بود.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان غربي ادامه داد: شناسايي و معرفي نخبه هاي بخش تعاون، ترويج روحيه تعاوني و همياري در بخش‌هاي مختلف اقتصادي از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره به شمار مي رود.
وي بيان کرد: علاقه مندان و تعاوني هايي که قصد شرکت در اين جشنواره را دارند، مي توانند به نشاني اينترنتي www.taavonibartar.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
نقي زاده ادامه داد: حضور در جشنواره هاي علمي، حضور در نمايشگاه هاي داخلي و خارجي، دريافت لوح و نشان از مقامات استاني و کشوري، دريافت گواهي هاي استاندارد کشوري و بين المللي و گواهي ثبت اختراع از جمله موارد برتري تعاوني ها محسوب مي شود.
به گزارش ايرنا، اين جشنواره تابستان امسال در مرحله استاني برگزار مي شود و نفرات برتر در اين مرحله به مرحله کشوري اعزام مي شوند.
بيش از 2 هزار تعاوني در آذربايجان غربي فعال است.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»