Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده وکیل‌الدوله از رساندن صدای مردم و بازاریان به گوش دولتمردان شاکی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی جعفرزاده که خود را مستقل جا می‌زند اما جزو وکیل‌الدوله‌های نشاندار مجلس محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با روزنامه ایران، به برنامه مستند «روایت مردم» (با گزارشگری حاج حسین یکتا) حمله کرده و گفت: این مجموعه بی‌تدبیری صدا و سیماست که آنتن خود را دراختیار عده‌ای گذاشته که دنبال چیزی جز ماهی گرفتن از آب گل‌آلود نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی می‌گوید کاش می‌توانستیم رئیس صداوسیما را استیضاح کنیم اما توضیح نمی‌دهد که چرا کفایت طرح یک سوال درست از مدیران دولتی و وزرای مسئول درحوزه اقتصادی را ندارد؟
او همچنین توضیح نداده که فردی جهادی مانند حاج حسین یکتا که 7-8 ماه است عمر خود را درمیان زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌گذراند و به رنج‌ها و کمبودهای آنها رسیدگی می‌کند، چه ماهیگیری می‌تواند از رساندن گلایه‌های برحق مردم و فعالان اقتصادی به گوش دولتمردان داشته باشد؟!
یادآور می‌شود چندی پیش برگزاری جشن تولد پرحاشیه توسط این نماینده مجلس، با اعتراضات گسترده در فضای مجازی مواجه شده بود.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جعفرزاده وکیل الدوله حسین یکتا مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!

روزنامه کیهان در مطلبی که در ستون کیهان و خوانندگان منتشر شده است خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجابها شد.

این روزنامه نوشت: از فراجا درخواست می‌شود بساط سلبریتی‌هایی راکه با گردن کلفتی به دنبال ترویج بی‌حیایی هستند، با قدرت و بدون مماشات جمع کند. مردم همه پای کار هستند و اتفاقا همه دوست دارند بیشتر با سلبریتی‌های مروج بی‌بندوباری و فساد برخورد بشود.

از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • روایت دو بازیگر زن از تحقیرشان توسط مردم
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!