Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@04:34:10 GMT

سفر وزیر ورزش به جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۲۵۰۴

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز کرمان ، مسعود سلطانی فر ، قرار است در سفر یک روزه اش از پروژه های ورزشی 5 شهرستان جیرفت ، عنبرآباد ، کهنوج ، قلعه گنج و منوجان بازدید و از روند رشد و میزان پیشرفت آنها مطلع شود.
حضور در فرمانداری، بازدید از اماکن ورزشی، چمن طبیعی، استخر نیمه تمام و زمین چمن مصنوعی از برنامه های وزیر در سفر به شهرستان جیرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر در سفر به عنبرآباد نیز از اماکن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.
وزیر ورزش در ادامه ی سفر یک روزه ی خود در کهنوج هم پس از حضور در جمع استقبال کنندگان در استادیوم این شهرستان از اماکن ورزشی، زمین چمن طبیعی، سالن بانوان و استخر سرپوشیده نیمه تمام راه و شهرسازی بازدید می کند.
بازدید از اماکن ورزشی، استادیوم فوتبال، سالن ورزشی و استخر نیمه تمام بنیاد علوی قلعه گنج برنامه ی بعدی وزیر در سفر به این شهرستان است.
وزیر ورزش در آخرین بخش سفر خود به جنوب کرمان، پس از ورود به شهرستان منوجان، از اماکن ورزشی، استخر، استادیوم فوتبال و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سفر وزیر ورزش سلطانی جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی