Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@18:26:26 GMT

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۲۵۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست خنج در حین گشت و کنترل منطقه فاریاب چشمه انجیری به گروهی شکارچی برخورد کردند که با بستن کچه بر روی این چشمه اقدام به شکار غیر مجاز پرندگان کبک و تیهو می‌کردند.
زارع افزود: مامورین پس از برخورد، متهمان را دستگیر و از آن‌ها لاشه ۶ قطعه تیهو به همراه یک قبضه اسلحه یک لول پنج تیر ساچمه زنی مجاز، کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی محیط زیست فارس گفت: همچنین شکارچی که با سوء استفاده از تشنگی پرندگان و ایجاد آبشخور مصنوعی، پرندگان را به دام می‌انداخت توسط نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان لامرد دستگیر شد.
زارع افزود: ۱۸ قطعه کبک و ادوات صید پرندگان از قبیل تور از شکارچی کشف شد.
 پرونده متخلفان پس از تکمیل، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

شهرستان های خنج در ۲۶۵ کیلومتری  و لامرد در فاصله ۳۷۴ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری شکارچیان غیرمجاز فارس کبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج