Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در دیدار با مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شریعتی، مدیر کل تربیت بدنی استان یزد در این نشست گفت: ما اگر بتوانیم مساجد را در سطح استان فعال کنیم می توانیم بسیاری از اقدامات فرهنگ و هنری و ورزشی را در جامعه پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما می توانیم با همکاری با کانون های مساجد به صورت تخصصی وارد عرصه های ورزشی و فرهنگی شویم و فراتر از اوقات فراغت در زمینه استعداد یابی گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: کانون ها می توانند با تاسیس باشگاه ها به صورت رسمی فعالیت کنند و دوره های مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار کنند.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: جامعه ای که سلامت جسمانی نداشته باشد سلامت روانی آن نیز به خطر مي افتند

وی افزود: ما معتقدیم که اگر قرار است کاری انجام شود بایستی علمی و متقن و به صورت تخصصي دنبال شود.
ايشان در اهميت ورزش گفتند: بخشي از سلامتي و آرامش جامعه در گرو اهميت دادن به ورزش است كه بايد جدي گرفته شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد  تصریح کرد: ما در کانون های فرهنگی هنری علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری سعی کرده ایم تا  با انجام فعالیت های ورزشی  نشاط و سلامت جسمانی مخاطبان خود را تامين كنيم.
گرجی گفت: ما در کانون ها با تلاش جدي و حرفه اي به دنبال این هستیم که اعضای کانون ها بتوانند در مسابقات ورزشي شركت و حائز رتبه های برتر  استاني و كشوري شوند.
در پایان  این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل تربیت بدنی استان یزد امضا شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام صادق ع شیراز خبرگزاری شبستان جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران بسته پیشنهادی اروپا به ایران برجام ارزانی اداره کل ورزش و جوانان یزد شبستان یزد تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین