Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان ضمن بیان شعار هفته عفاف و حجاب "جاودانه باد قیام خونین گوهرشاد عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب خطی که با خون گرفتیم"، اظهار داشت: امروز خانواده در رسانه ها مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهلا شیخ علیان  در گفتگو با نافع، گفت: در ۲۱ تیر ۱۳۱۴ صدها نفر از مردم در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و امروزه آحاد ملت شریف ایران به تأسی از دین خدا و پیامبر گرامی اسلام و امامان(ع) در پاسداشت این حادثه بزرگ به دفاع از عفاف و حجاب و تکریم شهدای این حادثه می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ علیان با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در صدد ضربه زدن به آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی هستند تأکید کرد: هجمه های فرهنگی بیش از دو دهه علیه ملت ایران تحت عنوان شبیخون فرهنگی و براندازی نظام فرهنگی وارد شده و در فتنه ۸۸ که بزرگترین فتنه امت اسلام بود نمایان شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان مطرح کرد: در آستانه فرارسیدن هفته عفاف و حجاب همه دستگاههای استان به گرد هم آمده ایم که دستورالعمل وزارت کشور در خصوص صیانت از ارزش های ملت را بصورت جدی عملیاتی نماییم.
شیخ علیان در خصوص هدف از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب، تصریح کرد: هدف از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب تحکیم بنیان خانواده است. بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان قریب به ۲۵۰ برنامه در سطح پایگاهها با هدف بهبود پوشش بانوان و صیانت از حقوق شهروندی دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این برنامه ها شامل تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب، آموزش و اقناع سازی، ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره ای، فضاسازی و تبلیغات، حمایت از آثار و محصولات فرهنگی، تشویق و ترغیب بر رعایت عفاف و حجاب است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: بدیهی است که برای رسیدن به این اهداف نیازمند به شرکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاهها می باشد که باید بصورت مستمر و هدفمند باشد چرا که حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی اجتماعی است.
شیخ علیان با بیان اینکه راهکارهای عفاف و حجاب اولویت قرار دادن این موضوع می باشد، افزود: اولویت قرار دادن موضوع عفاف و حجاب در برنامه دستگاههای اجرایی کشور، ابلاغ روش های اجرایی و تعیین ضوابط روشن در نوع لباس و پوشش افراد در بخش های رسمی و اداری کشور از جمله راهکارهاست.
وی در ادامه برخی از عناوین برنامه های اجرایی هفته عفاف و حجاب را عنوان کرد:
- برگزاری میزگردهای تخصصی در خصوص واقعه کشف حجاب
- برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات عفاف و حجاب
- نمایشگاه کتاب و پوستر با موضوع عفاف زن
- برگزاری نشست های عفاف و حجاب و پرسش و پاسخ در بقاع متبرکه و بوستانهای،سطح شهر
- برگزاری جشنواره عروسک های محجبه
- تهیه و اتصال پوسترهای تبیینی و اقناعی در فضاهای محیطی و تلویزیون های شهری
- ایجاد زمینه مشارکت عموم مردم جهت شرکت در تجمعات بزرگ مردمی
- تقدیم و توزیع گل به افراد محجبه و غیرمحجبه جهت اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر
- تشکیل مراکز مشاوره و تبیین مفاهیم عفاف و حجاب در روز تجمع مردمی عفاف و حجاب
- برگزاری میز مشاوره، پاسخ به سؤالات و شبهات در حوزه عفاف و حجاب ویژه بانوان در طی هفته عفاف و حجاب
- ایجاد ایستگاه های مطالعه و مسابقه و سرگرمی با موضوع عفاف و حجاب در روز تجمع ملی مدافعان حریم خانواده
- تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب
- تولید و ارسال پیامک های تبیینی و تبلیغی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی
- بهره مندی از ظرفیت های گسترده بسیج از قبیل معاونت ها، اقشار و حلقات صالحین و سایر مراکز فرهنگی بسیج

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور