Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند ،  تیم فوتسال ، عصر دیروز در اصفهان تیم فوتسال گیتی پسند در دیدار دوستانه با تیم رعد پدافند اصفهان  با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

برای گیتی پسند در این دیدار مهدی کریمیان ، حسین علائی و محمد بیاتی گلزنی کردند

شاگردان بهروز خادمی خود را برای حضور در لیگ برتر جوانان آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فوتسال نوجوانان گیتی پسند دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت سزار سوتو گرادو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ رئال مادرید به پایان رسید.

دو تیم با شرایط کاملا متفاوت پا به این دیدار حساس گذاشتند، جایی که بارسلونا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت اما با شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن از دور رقابت‌ها کنار رفت. در مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی موفق شدند به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و روحیه بالایی برای تقابل با رقیب سنتی خود داشتند.

برای اولین‌بار الکلاسیکو زیر سقف بسته و اسکوربرد ۳۶۰ درجه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. رئال مادرید برای این دیدار به جز تیبو کورتوا و داوید آلابا که مصدومیت از ابتدای فصل گریبان آن‌ها را گرفته، محروم یا مصدوم دیگری برای مصاف با بارسلونا نداشت و در مقابل الخاندرو بالده و گاوی، دو ستاره جوان بارسا به صورت قطعی شرایط همراهی تیم ژاوی را نداشتند و بقیه بازیکنان این تیم در دسترس ژاوی بودند.

بارسلونا موفق شد در ابتدا دیدار و در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر برساند، ارسال بلند رافینیا از روی نقطه کرنر در زیر دوم با ضربه سر آندرئاس کریستنسن روی خروج اشتباه لونین تبدیل به گل اول تیم میهمان شد.

رئال مادرید خیلی زود به بازی برگشت، حرکت تکنیکی لوکاس وازکز با خطا کوبارسی مدافع جوان بارسلونا همراه شد تا داور این دیدار یک خطا پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام کند. وینیسیوس جونیور پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد علی رقم اینکه تراشتگن جهت ضربه را تشخیص داده بود گل تساوی را در دقیقه ۱۸ وارد دروازه بارسلونا کند.

می‌رفت که بارسلونا در دقیقه ۲۱ گل دوم را به ثمر برساند، باز هم از روی نقطه کرنر این بار ارسال گوندوغان با دخالت یامال به سمت دروازه رئال رفت و لونین در صحنه‌ای مشکوک توپ را از روی خط دروازه برگشت داد، بازیکنان بارسلونا معتقد بودند که توپ از روی خط دروازه رد شده که داور بعد از مشورت با اتاق VAR تصمیم می‌گیرد که تنها ضربه کرنر اعلام کند.

قبل از پایان نیمه اول دی یونگ در تقابل برای گرفتن توپ با والورده دچار مصدومیت شدید شد و با برانکارد از بازی خارج شد.

یک بار دیگر تعویض‌های ژاوی جواب داد، فرمین لوپز مارین که در ابتدا نیمه دوم وارد بازی شده بود موفق شد در ۲ مرحله دروازه رئال را باز کند، ضربه او ابتدا توسط لونین برگشت داده شد اما بازهم خود لوپز در ریباند توپ را در دقیقه ۶۹ به گل تبدیل کرد.

کهکشانی‌ها خیلی زود گل تساوی را در دقیقه ۷۳ به ثمر رساندند، لوکاس واسکز بازی خوبش را با گلزنی تکمیل کرد، ارسال وینیسیوس در محوطه جریمه به واسکز رسید و این بازیکن با یک ضربه فوق‌العاده زیبا و مهارناپذیر گل دوم رئال مادرید را وارد دروازه تراشتگن کرد.

این پایان کار نبود، باز هم حرکت لوکاس واسکز برای رئال مادرید تبدیل به گل شد، پاس در عرض واسکز در دقیقه ۱+۹۰ بعد از عبور از خوسلو به جود بلینگام رسید و فرشته نجات رئالی‌ها در این فصل یک‌بار دیگر موفق شد در دقایق پایانی یک گل حساس را برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

با این نتیجه رئال مادرید با ۸۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و اختلافش را با بارسلونا به عدد ۱۱ رساند، در مقابل بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفتند تا کار برای آن‌ها در ادامه فصل بسیار دشوار شود.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

آندری لونین، لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس، جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو.

ترکیب ابتدایی بارسلونا:

مارک آندره تراشتگن، رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو، فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان، لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی.

دیگر خبرها

  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین