Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور پایتخت در خصوص خطر بیرون آوردن نیم تنه کودکان از قسمت سان‌روف خودرو‌ها هشدار داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی‌اصغر شریفی جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: از گذشته والدین همواره به کودکان متذکر می‌شدند هنگامی که در خودرو هستند، دست و سر خود را از آن خارج نکنند، چرا که هر لحظه امکان دارد یک وسیله نقلیه خصوصاً موتورسیکلت بدون رعایت فاصله عرضی از کنار خودرو عبور و با دست و سر کودک برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شریفی درباره تغییر فرهنگ ایجاد شده گفت: در سال‌های اخیر با ورود یا تولید وسایل نقلیه دارای در باز شونده روی سقف (Sunroof)، متأسفانه مشاهده می‌شود کودکان داخل خودرو ایستاده و نیم‌تنه آن‌ها کاملاً از سقف خودرو خارج است.

وی درباره آسیب‌های ناشی از این کار هشدار داد: متأسفانه والدین توجهی نمی‌کنند با ترمز‌های ناگهانی یا برخورد وسیله نقلیه با خودروی جلویی یا حتی برخورد یک وسیله نقلیه از قسمت عقب اگر باعث پرت شدن کودک به خارج از خودرو نشود، اما بی‌شک از ناحیه قفسه سینه، صورت، گردن، صورت، ستون فقرات و غیره دچار آسیب می‌شود، آسیب‌هایی که ممکن است تا آخر عمر گریبان وی را رها نکند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه این طرح از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

فرجامی فرد افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

وی همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • اکثر کودکان کار استان یزد اتباع هستند