Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:46:25 GMT

افتتاح پروژه ۶۸ واحدی دیر تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۳۶۰۵

افتتاح پروژه ۶۸ واحدی دیر تا پایان سال جاری

مدیر بنیاد مسکن شهرستان دیر گفت: در حال حاضر پروژه 68 واحدی با 34 بلوک 2 طبقه در مساحت سه هکتار در دست احداث است که سعی داریم در اسفندماه سال جاری این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ آرمان جلایی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیردر جمع خبرنگاران گفت: برای رفع مشکل مسکن جوانان و خانواده های کم درآمد و در راستای محرومیت زدایی بنیاد مسکن فعالیت هایی در حوزه ایجاد مسکن در شهرستان دیر انجام داده است که با همکاری برخی از دستگاه های اجرایی پروژه ها اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان دیر اظهار کرد: در حال حاضر پروژه 68 واحدی با 34 بلوک 2 طبقه در مساحت سه هکتار در دست احداث است که سعی داریم در اسفندماه سال جاری این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد. 

جلالی افزود: واحد های مسکونی بر اساس نرخ تسهیلات گذشته از منابع داخلی بنیاد مسکن 310 میلیون ریال و برای مقاوم سازی و بهسازی هر کدام از واحدها از طریق بانک مسکن 200 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: بهسازی معابر 15 روستا در شهرستان دیر در دست اجرا است که با تفاهم نامه بین وزارت نفت و بنیاد مسکن 91 میلیارد ریال برای معابر روستایی هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است