Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کرواسی را به خاطر انتشار یک فیلم چند ثانیه‌ای با ویدا، زننده گل این تیم در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر روسیه جریمه نقدی کرد. ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فیفا اوکنین ووکویوویچ به خاطر رفتار غیرورزشی پس از پایان دیدار شنبه شب گذشته تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی در ورزشگاه فیشت شهر سوچی 15 هزار فرانک سوئیس جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پایان بازی با روسیه فیلم چند ثانیه‌ای با مشارکت دوماگوی ویدا، مدافع و گلزن کروات‌ها در این بازی منتشر کرد که در آن گفته بود: این پیروزی برای تیم دینامو کیف و کشور اوکراین است. همچنین ویدا نیز با لحن خاصی می‌گوید: به افتخار اوکراین.

پس از انتشار گسترده این فیلم در شبکه‌های اجتماعی فیفا وارد عمل شد و پرونده‌ای در کمیته انضباطی این نهاد بین‌المللی فوتبال شکل گرفت. مجلس دومای دولتی روسیه نیز از فیفا خواسته بود تا واکنش جدی به اقدام مشکوک و سیاسی‌گونه 2 بازیکن سابق و فعلی تیم ملی فوتبال کرواسی نشان دهد. هر چند دوماگوی ویدا و فدراسیون فوتبال کرواسی مجبور به عذرخواهی شدند. اوکنین ووکویوویچ نیز با تصمیم فدراسیون فوتبال کرواسی از ادامه همکاری با آنها در جام جهانی 2018 باز ماند.

تیم ملی فوتبال کرواسی شنبه شب گذشته با شکست دادن روسیه راهی مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 شد.

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟

فوتبال آمریکا از روزهای آینده به دنبال مقابله با ترفند باشگاه‌ها برای کُشتن وقت بازی خواهد رفت. 

طرفداری | نهاد قانون‌گذار فوتبال برای مقابله با وقت‌کشی تیم‌ها، سه قانون جدید را در لیگ فوتبال آمریکا امتحان می‌کند. 

به گزارش تلگراف؛ از روز شنبه، بازیکنان لیگ MLS که برای بیش از 15 ثانیه زمین روی زمین افتاده و نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند، مجبور خواهند شد حداقل به مدت دو دقیقه زمین را ترک کنند. تنها استثنائات برای این قانون شامل خطاهایی است که منجر به کارت زرد یا قرمز می‌شود، مصدومیت سر، حوادث پزشکی جدی و مصدومیت دروازه‌بان‌ها است. همراه با این قانون، جریمه دیگری نیز برای تعویض‌ها در نظر گرفته شده است. بر اساس این قانون، بازیکنی که توسط سرمربی تعویض می‌شود، باید ظرف 10 ثانیه از بالا بردن تابلوی داور چهارم، زمین را از نزدیک‌ترین فاصله ترک کند. در صورت عدم رعایت این قانون، بازی بدون بازیکن تعویضی ادامه پیدا می‌کند و تیم خاطی برای حداقل یک دقیقه و تا توقف بعدی بازی، یک بازیکن کمتر خواهد داشت. تعویض دروازه‌بان و تغییر به دلیل مصدومیت از این قانون جدید مستثنی هستند.

یکی دیگر از تغییراتی که این هفته در MLS اجرا می‌شود، اعلام تصمیمات کمک‌داور ویدیویی (VAR) از طریق بلندگوهای داخل ورزشگاه بوده که قبلا در مسابقاتی مانند جام جهانی زنان مورد استفاده قرار گرفته است. فوتبال انگلیس نیز از ابتدای فصل جاری، قوانینی مشابه (اما با شدت کمتری) را برای مبارزه با وقت‌کشی اعمال کرده است. در لیگ برتر انگلیس و دسته‌های پایین‌تر، بازیکنانی که نیاز به درمان برای هر دلیلی به جز مصدومیت سر یا خطاهایی که منجر به کارت زرد یا قرمز شده، داشته باشند، باید حداقل به مدت 30 ثانیه زمین را ترک کنند. این اقدامات منجر به افزایش قابل توجه زمان بازی و مفید بودن آن شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال