Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز با اشاره به واگذاری ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی، گفت: این واگذاری دغدغه‌هایی میان کارکنان ماشین سازی و نگرانی‌هایی در مردم تبریز ایجاد کرده است.
 
نائب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای بررسی واگذاری ماشین سازی نمایندگان شهر تبریز با وزیر اقتصاد جلسه‌ای برگزار کردند، افزود: مقرر شد که وزیر اقتصاد از خریدار و سرمایه گذار ماشین سازی تبریز برنامه راهبردی را اخذ کرده و در نهایت جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین سازی
 
وی ادامه داد: اگر روند و فعالیت سرمایه گذار در کارخانه ماشین سازی در جهت توسعه و راه اندازی این کارخانه باشد، نمایندگان نیز کمک می‌کنند که این اتفاق تسریع شده و موانع پیش روی این فرد برای توسعه ماشین سازی برداشته شود.
 
طبق گزارش خانه ملت نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نگرانی مردم درباره تعطیلی این کارخانه، تصریح کرد: اگر دغدغه‌ای وجود داشته باشد مبنی بر اینکه ماشین سازی تعطیل می‌شود و یا مشکلی برای توسعه این کارخانه پیش می‌آید، راه حل‌های حل این مشکل با وزیر اقتصاد و نمایندگان تبریز بررسی می‌شود تا اجازه ندهیم که ماشین سازی با این سابقه طولانی تعطیل شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارخانه ماشین سازی تبریز ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند