Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، اولین پوستر فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.

«کاتیوشا» که موسسه «رسانه فیلمسازان» به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش آن را بر عهده دارد پس از پایان اکران فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم کمدی پربازیگر اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در مشکین دشت استان البرز آغاز و در لوکیشن‌های مختلفی از جمله مشکین دشت استان البرز، قطعه شهدای بهشت زهرا، خیابان جیحون، شهرک غرب و ... جلوی دوربین رفت. این فیلم اواخر اسفندماه با فیلمبرداری سکانس‌هایی در فرودگاه امام خمینی به پایان رسید.

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.

کد خبر 4342742 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عطشانی فیلم سینمایی فیلم کاتیوشا تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سریال ایرانی خانه سینما رادیو بازیگر سینما برنامه تلویزیونی فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس که فصل پیش در این شهر جام قهرمانی را بالای سر برده بود، به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز مبرمی دارد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازی پوستری با پیراهن دوم و مشکی رنگ این تیم طراحی کرد که در آن حضور سینا اسدبیگی کنار علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی خودنمایی می‌کند.

اسدبیگی در دیدار جام حذفی یک سوپرگل زد و یک پاس گل داد و حالا باید دید پس از نیمکت نشینی مقابل سپاهان، در بازی با نساجی چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد