Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن با شایعه و تحریم اقتصادی و اتهام و تهدیدها سعی دارد تا مردم را از یکدیگر جدا کند و تفرقه بیاندازد، لذا برای جلوگیری از شکست نباید به شایعات گوش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد دفن سه شهید گمنام در شهر مهاباد اردستان در کنار مرقد شهدای گمنام اظهار کرد: در زمان بنی امیه امامان ما در فشار بودند و جمعی از آنان را به شهادت رساندند و کسی که به قله معرفت الهی رسیده باشد از هیچ چیز نمی ترسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: خط ما مسلمانان در واقع خط پیامبر و خط خدا است که همان صراط مستقیمی است که باید داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری جلسه و یادواره برای شهدا چه گمنام و غیر گمنام عظمت دارد، به قدری شهدا والامقام هستند که رهبر انقلاب می گوید من دست بسیجیان و رزمندگان را می بوسم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهدا از همه چیز دل کندند تا ما خدایی زندگی کنیم نه اینکه دیگران پولدار شوند، تصریح کرد: در ادامه راه شهدا پرچم اسلام را به کوری چشم دشمنان در سر تا سر جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: شرط به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام این است که پای خون شهدا بایستیم و مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت نشان دهیم.

وی با بیان اینکه اگر شکستی در تاریخ بوده از سوی مترفین بوده که هیچگاه با دین موافق نبودند و در طول تاریخ همیشه مخالف دین بودند، گفت: همیشه تعداد زورگویان کم بوده و مترفین و صاحبان زور و زر کم هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد یادآوری کرد: شکست رهبران دینی به خاطر فریب مردم است، لذا پایه اساسی شکست ها توده خود مردم هستند و نمونه آن در تاریخ زیاد وجود دارد همچون کسانی که با مسلم بیعت کردند و بعد از ابن زیاد فریب خوردند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم در شکست و رونق دادن دین نقش دارند و انقلابی که شکل گرفته آمده تا بشر را رشد دهد و زیر سلطه کافر نباشیم.

وی تاکید کرد: اگر با دولت و حکومت باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و خدا سلطه کافر را بر مسلمان قرار نداده، لذا رابطه با آمریکا امکان پذیر نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به فضای مجازی و تحرکات دشمنان اسلام افزود: دشمن با شایعه و تحریم اقتصادی و اتهام و تهدیدها سعی دارد تا مردم را از یکدیگر جدا کند و تفرقه بیاندازد، لذا برای جلوگیری از شکست نباید به شایعات گوش داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است