Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: از وضعيت نقل و انتقالات باشگاه اصلا راضي نيستم و اگر بخواهم نمره‌اي به آن بدهم به اين وضعيت نمره 10 مي‌دهم.
حسن زماني در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص انتقال اميد ابراهيمي به الاهلي قطر و اينکه شفر از اين جدايي خيلي ناراحت است گفت: ابراهيمي بازيکني است که شفر روي او حساب ويژه‌اي کرده بود و فصل گذشته هم يکي از بازيکنان تاثيرگذار استقلال محسوب مي‌شد به همين دليل جاي خالي او حس مي‌شود ولي از همين حالا بايد به فکر جانشين او باشيم تا بيشتر از اين ضرر نکنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پاسخ به اين سوال که به نقل و انتقالات استقلال چه نمره‌اي مي‌دهد گفت: اگر از من سوال مي‌کنيد نمره نقل و انتقالات استقلال 10 است! من اصلا از اين وضعيت راضي نيستم چون سرمربي تيم اولويتش حفظ شاکله اصلي تيم بود که تا الان اين اتفاق نيفتاده است.
عضو هيات مديره استقلال در خصوص نحوه جدايي ابراهيمي از اين باشگاه گفت: ابراهيمي مي‌توانست تصميم بهتري بگيرد چون استقلال در در اين يکي دو فصل به ابراهيمي لطف کرده و اين بازيکن در مقاطعي مصدوم بود.
وي در خصوص شايعاتي که در مورد پژمان منتظري راه افتاده و برخي معتقدند ابراهيمي را منتظري به الاهلي معرفي کرده است گفت: من هم اين مسائل را شنيده‌ام ولي به آن يقين ندارم.
زماني در خصوص اينکه اين شايعه مطرح شده که منتظري از قطر پيشنهاد دارد و البته اين موضوع به خاطر دريافت نکردن مطالبات فصل گذشته‌اش است گفت: متاسفانه در فرهنگ ما اين مسائل وجود دارد، اما بازيکني را به زور نگه نمي‌داريم. استقلال مجموعه بزرگي است و هر بازيکني مي‌خواهد در اين تيم بازي کند بايد احساس بزرگ بودن اين تيم را درک کند، ما به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهيم بازيکن بخواهد با مسائل حاشيه‌اي نام بزرگ استقلال را تحت الشعاع قرار بدهد. بازيکن بايد با دلش براي استقلال بزرگ و هوادارش بازي کند نه اينکه به خاطر پول.
وي در پايان در خصوص عصبانيت شفر از اتفاقات اخير گفت: من حتما با شفر تماس مي‌گيرم و او را آرام مي‌کنم.مطمئنا او حق دارد ولي با وي در زمينه‌هاي مختلف صحبت خواهم کرد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری با استقلال رقابت می‌کند. فاصله یک امتیازی سرخپوشان از رقیب سنتی خود استقلال تهران باعث شده تا مدیران آنها دنبال افزایش انگیزه شان برای تصاحب جایگاه صدر جدول باشند.

باشگاه پرسپولیس با تصویب هیأت مدیره خود برای هر یک از بردهای این تیم در پنج بازی پایانی پاداش ویژه‌ای را منظور کرده است که سقف آن ۷۵ میلیون تومان است. از این رو سرخ‌ها منتظر دریافت اولین پاداش ویژه خود با توجه به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران هستند. مدیران باشگاه قول مساعد داده‌اند این مبلغ تا ظهر روز شنبه هفته آینده قبل از بازی با هوادار تهران به حساب آنها واریز می‌شود و نگرانی بابت این موضوع ندارند.

این پاداش برای دیدار با هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان نیز منظور خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904468

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند