Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:35:20 GMT

چند طرح عمرانی در شورای شهر صدرا تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۵۰۳۳

چند طرح عمرانی در شورای شهر صدرا تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر شهرداری صدرا، شورای اسلامی شهر صدرا در چند ماه گذشته با عملکردی خوب و پشتکار در پیگیری و رفع مشکلات شهروندان نشان داده‌اند که مردان عمل هستند، خرید چند دستگاه اتوبوس، آسفالت معابر، پیاده‌روسازی، شروع عملیات ساخت مسیرهای دسترسی به شیراز و دوکوهک و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها نشانگر این واقعیت است که شورای پنجم صدرا علی رقم تمامی حاشیه‌ها و بداخلاقی‌ها برخی افراد با گام‌های استوار و اتحاد و همدلی با شهرداری، شرکت عمران صدرا و دیگر نهادها وادارات هدفی جز آبادانی شهر صدرا و رفاه شهروندان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر صدرا به دلیل مراجعات فراوان شهروندان و برگزاری جلسات متعدد یکی از پرکارترین شوراهای استان محسوب می‌شود، اما ساختمانی که در آن شورا حضور دارد نه‌تنها درشان نمایندگان مردم نیست بلکه جواب گوی حجم بالای کار، ملاقات مردمی و جلسات شورا هم نیست ازاین‌رو ساختمان جدیدی برای شورای شهر صدرا تجهیز شد تا بتوانند به شهروندان بهتر خدمت کنند.

با حضور ملک‌زاده شهردار صدرا و برخی از معاونین و تمامی اعضای شورای شهر ساختمان جدید شورای شهر صدرا در فضایی بالغ‌بر 200 مترمربع افتتاح شد.

خسرو رزمجویی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا پس از افتتاح این دفتر گفت: در شهر صدرا مردم با مشکلات فراوانی روبرو هستند که بسیاری از آن‌ها برای رفع مشکل به شورای شهر مراجعه می‌کنند و ما هم در حد توان پیگیر حل مشکلات آن‌ها هستیم، اما متأسفانه ساختمان قدیمی شورای شهر جواب گوی حجم بالای جلسات و مراجعات مردمی را نداشت ازاین‌رو با مساعدت شهردار محترم مهندس ملک‌زاده این ساختمان اجاره و تجهیز شد تا بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در نخستین جلسه‌ای که در این ساختمان برگزار شد مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که در آبادانی صدرا نقش مهمی خواهند داشت، طرح‌هایی همچون، ایجاد روگذر و زیرگذر در میدان‌های امام رضا (ع) و گل‌ها، مجموعه تجاری تفریحی در اکو پارک، ایجاد ساختمان جدید شهرداری و شورای شهر و مبلمان شهری ازجمله مصوباتی بود که با نظر مساعد اعضا به تصویب رسید که امیدواریم با تلاش و پیگیری شهردار محترم این طرح‌ها به‌زودی کار ساخت آن‌ها آغاز شود.

عباس ملک‌زاده شهردار صدرا گفت: خوشبختانه تمامی مجموعه شهرداری و شورای شهر با یکدیگر همدل و متحد هستند و برای رفاه حال شهروندان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت شورای شهر بیش از 250 میلیارد ریال طرح عمرانی در صدرا در حال اجرا است که در شش‌ماهه دوم سال تعداد طرح‌ها افزایش خواهد یافت و به‌مرورزمان شهروندان به‌خوبی خدمات شهرداری را خواهد دید و تأثیر آن‌ها را در بهبود زندگی در صدرا حس خواهند کرد.

شهردار صدرا خاطرنشان کرد: با تصویب این طرح‌ها که امروز در شورای شهر مصوب شد مشکل ترافیکی که در آینده نزدیک با ساخت بزرگراه صدرا به شیراز به وجود خواهد آمد حل می‌گردد و ما با آینده‌نگری خوب و به‌موقع جلوی بروز برخی مشکلات را خواهیم گرفت، همچنین با پایان پیاده‌روسازی و رفوژ معابر کار زیباسازی و مبلمان شهری و نصب المان‌های شهری آغاز خواهد شد که چهره شهر تغییرات بزرگی خواهد داشت که قطعاً رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

کد خبر 4342806

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداري صدرا شورای شهر صدرا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج آتش سوزی مجلس شورای اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد