Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، حوالی ساعت 15 روز گذشته با وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی در هاشم‌آباد، اتابک، خیابان عباس کاشی ساکنان و همسایگان این منزل مسکونی سراسیمه به بیرون از ساختمان آمده و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 113 به همراه تیم نجات دو را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر معظمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان دو طبقه مسکونی به دلیل نامعلومی یک عدد کپسول پیک‌نیکی (سفری) منفجر و در پی آن بخشی از آشپزخانه این منزل طعمه حریق شد.

وی با اعلام اینکه در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده دچار سوختگی و مصدومیت شدند، تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق و گاز محل، در قالب دو تیم با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد محل شدند و همزمان با خاموش کردن آتش‌سوزی آشپزخانه، هر سه مصدوم را  (مرد 45 و دو زن 37 و 20ساله) را از داخل این منزل خارج کردند. 

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس ازخاموش کردن کامل آتش، هر سه مجروح را برای ادامه مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خانواده برق گاز مراکز درمانی خانواده مصدومیت پارس سوختگی اعضای انفجار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغازه تشک فروشی در آتش سوخت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در ساعت ۱۰:۴۵ صبح امروز، یک مورد حادثه حریق در یک واحد صنفی از طریق تماس‌های متعدد مردمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷۰ و ۳۸ و تیم نجات ۵ را به همراه تجهیزات و امکانات اطفاء حریق به محل حادثه واقع در بازار مبل یافت آباد اعزام کرد. 

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک واحد صنفی فروش تشک‌های تخت به مساحت حدود ۸۰ مترمربع رخ داده و در جریان آن شعله‌های آتش تمام این مغازه را در برگرفته بود. به‌طوریکه تمامی تشک‌های داخل آن درحال سوختن بود و دود زیادی فضا را دربرگرفته بود.

از طرفی دیگر نیز وجود مواد قابل اشتعال در این مغازه سبب افزایش حریق و حرارت شده و همین موضوع علاوه بر اینکه عملیات آتش‌نشانان را دشوار کرده بود، امکان وارد شدن خسارات بیشتر به ساختمان را هم افزایش داده بود. در این شرایط عوامل آتش‌نشانی اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و با استفاده از تجهیزات و لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش‌سوزی رسانده و اقدام به اطفاء شعله‌های آتش کردند.

آتش سوزی مغازه تشک‌فروشی در بازار مبل یافت آباد

آتش‌نشانان موفق شدند تا خیلی زود شعله‌های آتش را مهار کرده و پس از آن نیز به طور کامل شعله‌ها را مهار و اطفا کنند. خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی از سرایت شعله‌های آتش به ساختمان‌های مجاور نیز جلوگیری به عمل آمد.در این حادثه فرد یا افرادی دچار آسیب جانی نشدند اما خسارات مالی بر جا مانده از این حادثه بالا بود. 

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود به ماموریت خود خاتمه داده و پس از تحویل محل به مالک به ایستگاه بازگشتند. همچنین گروهی دیگر از کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اقدامات خود برای یافتن دلیل وقوع این حریق را آغاز کردند. 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار ۲ مصدوم داشت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • حریق توأم با انفجار در اصفهان/ اطفا ادامه دارد