Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رجبی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزان سایر استان‌های کشور در اردوگاه امام علی(ع) و همچنین اعزام دانش‌آموزان البرزی به اردوگاه‌های زیارتی و تفریحی استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمانشاه و همدان هزینه می‌شود.
وی بابیان اینکه ارتقا سطح آگاهی‌، بنیه تربیتی وهمچنین تقویت روحیه دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور آمادگی بهتر برای آغاز سال تحصیلی جدید را ازجمله اهداف برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی ذکر کرد و افزود: ۷ هزار دانش‌آموز مددجو از ۱۱ استان کشور در برنامه‌های فرهنگی و تفریحی اردوهای تابستانی کمیته امداد البرز شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجبی با تأکید بر اینکه تمامی هزینه‌های برگزاری اردوها شامل ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد رایگان است، گفت: در سال ۹۷ دو هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان‌های مازندران، اصفهان، مرکزی، خوزستان، تهران، قم، قزوین و زنجان در برنامه‌های تفریحی و تربیتی، کلاس‌های فرهنگی و هنری و رقابت‌های ورزشی مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) شرکت می‌کنند.
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۵۰ درصد از بودجه تخصیص داده‌شده به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از محل صدقات پرداختی مردم و خیران تأمین می‌شود افزود: همه‌ساله اردوهای بلندمدت و کوتاه مدت این نهاد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول فصل تابستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار مددجو شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، مردان بیمار و از کارافتاده، دانشجویان و دانش‌آموزان در استان البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی این نهاد با توجه به شرایط سنی استفاده می‌کنند.
انتهای پیام./

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی کمیته امداد اردو دانش آموز صدقه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند