Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدیدی که معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از فولاد مبارکه سبا داشت، از نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق فولاد سبا، تصفیه خانه پساب های صنعتی فولاد مبارکه، احداث کارخانه آهک کلسینه شرکت فولاد سنگ مبارکه و طرح تقلیل فشار گاز فولاد مبارکه بهره برداری شد.

طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون یورو به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اجرای این طرح میزان تولیدات محصولات فولاد سبا از ۷۵۰ هزار تن به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال رسیده است.

در طرح توسعه فولاد ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

کلاف نورد گرم، ورق های فولادی و ورق آجدار  از جمله تولیدات فولاد سبا است است.

همچنین نیروگاه ۲۵ مگاواتی فولاد سبا با هدف تامین برق نواحی تولیدی به بهره برداری رسید و استراتژیک این مجتمع صنعتی و سرمایه گذاری ۱۵۰  میلیارد ریال و ۱۳.۷ میلیون یورو و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر راه اندازی شد.

ویژگی خاص این طرح، طراحی و اجرای هفت دستگاه CHP (به معنای تولید هم‌زمان گرما و برق) با ظرفیت ۴.۲ مگاوات و تامین آب گرم ساختمان اداری جهت گرمایش و سرمایش و تولید همزمان برق و گرما است.

طرح تصفیه خانه پساب های صنعتی فولاد مبارکه نیز با ظرفیت سه هزار متر مکعب در ساعت با سرمایه ۱۵  میلیون یورو به بهره برداری رسیده است که طی اجرای این طرح ۳۰ نفر مشغول به کار می شوند.

این طرح  با هدف کاهش وابستگی به آب و بهبود وضعیت زیست محیطی اجرا شده است.

این طرح، بزرگترین تصفیه خانه پساب صنعتی و واحد RO کشور است که پساب صنعتی را به آب صنعتی جهت استفاده در خطوط تولید تبدیل می کند.

طرح تقلیل فشار گاز فولاد مبارکه نیز با هدف تامین گاز مورد نیاز طرح های توسعه ظرفیت فولاد خام تا ۷.۲ میلیون تن و با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

کد خبر 4342818

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری فولاد مبارکه نیروگاه برق بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج آتش سوزی مجلس شورای اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای رئیسی، صبح پنجشنبه در دومین سفر خود در دولت سیزدهم به استان سمنان، نیروگاه برق این استان را افتتاح می‌کند.

محسن منصوری گفت: افتتاح حدود ۲۰۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر رئیس جمهور در این سفر استانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود