Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرتضی فنونی‌زاده، در مورد خروج 2 بازیکن نساجی مازندران از اردوی تیم امید، گفت: تیم امید بیش از چهل است راهی المپیک نشده است. جواد نکونام سرمربی نساجی زمانیکه در اسپانیا بازی می‌کرد وقتی به تیم ملی دعوت می‌شد با اولین پرواز به ایران می‌آمد. باید به تیم امید نگاه ملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید استیلی در این شرایط چه کاری می‌تواند انجام دهد. به نظر من باید این دو بازیکن را کنار بگذارند.

 

وی در مورد اینکه با باشگاه که اعلام کرده بازیکنان باز گردند چه کار باید کرد، اظهار داشت: فدراسیون و هیأت رئیسه در این مورد تصمیم گیر هستند. زلاتکو کرانچار مربی خارجی است و او ایرانی نیست که بگوییم پارتی بازی می‌کند. باید همکاری کرد. تیم امید بسیار مهم است. نوجوانان و جوانان دیده نمی‌شوند اما تیم امید سکو پرتاب است. اکثر بازیکنان تیم ملی به غیر از بازیکنانی که در خارج کار خود را آغاز کردند در تیم امید و پایه بازی کردند. در گذشته هم ما با پشت سر گذشتن تمام رده ها به تیم ملی می‌رسیدیم.

 

کارشناس فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد:‌ کار نکونام پسندیده نبود. او باید این مسئله را در نظر بگیرد که بازیکنان در اردوی تیم امید بهتر آماده می‌شوند. مربیان این تیم همه سابقه ملی دارند و کرانچار هم در راس قرار دارد. بعید می‌دانم نکونام چنین کاری کرده باشد اما در صورت رخ دادن این اتفاق کار خوبی نکرده و باید با او برخورد شود.

 

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که نام نکونام به عنوان گزینه مربیگری این تیم مطرح بود و اگر خود او سرمربی بود چنین رفتاری را در قبال تیمش می‌پسندید، گفت: اگر او گزینه تیم امید بوده این مسئله را می‌پسندید؟ نکونام در زمان بازیکنی در رده باشگاهی و ملی فرد سلامتی بود. او الان خودش را جای حمید استیلی و زلاتکو کرانچار بگذارد اگر این رفتار در قبال تیم او رخ می‌داد آیا ناراحت نمی‌شد؟ به عقیده من انسان باید خودش را جای دیگران بگذارد.

 

وی در مورد هم گروهی تیم امید با عربستان، میانمار و کره شمالی، اظهار داشت:‌ عربستان همیشه در سطح آسیا مطرح بوده است. برخلاف ما از تیم امید عربستان 6-7 بازیکن در جام جهانی بودند. متاسفانه در تیم ما 70 درصد بازیکنان لژیونر بودند و همانطور که کارلوس کی‌روش گفته بود او به بازیکنان داخلی اعتقادی نداشت در شرایطی که بهترین بازی‌ را هم همان نفرات برای تیم ملی انجام دادند.  میانمار را هم نباید دست کم نگرفت. کره شمالی هم در آسیا همیشه حرف برای گفتن داشته است. بازیکنان ما باید خیلی باهوش باشند. به نظر من از بین ایران، عربستان و کره شمالی دو تیم صعود کننده مشخص می‌شوند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم برای هجدهمین دوره لیگ برتر، گفت:‌ بازیکنان جدید پرسپولیس به جز امید عالیشاه از نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهند شد. کار بسیار سخت است. یک مدیر با اشتباه خود باعث این مشکلات می‌شود. درتیم‌های پایه هم ما نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. در تیم نوجوانان پرسپولیس که جباری مربی است فقط 7 بازیکن حضور دارند و او به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات باید از بازیکنان نونهالان استفاده کند. در کل پرسپولیس مدعی قهرمانی است شاید در نیم فصل اول نتواند کار خاصی انجام دهد اما در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط خوب خواهد شد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرتضی فنونی زاده نکونام پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس امید عالیشاه بعد از شکستن رکورد لیگ برتری سیدجلال دوباره آغاز شده و او حالا چهار بازی دیگر تا رسیدن به آمار تعداد بازی حسین عبدی و سیدجلال حسینی فاصله دارد.

عالیشاه تاکنون 257 بازی برای پرسپولیس انجام داده که 198 تای آن در لیگ برتر برگزار شده است. حالا او در صورتی که 8 بازی تا پایان فصل انجام دهد، بالاتر از محمد پنجعلی به تنهایی دومین بازیکن باسابقه تاریخ این باشگاه خواهد شد.

جالب است بدانید امید عالیشاه تا کنون 48 پاس گل هم برای پرسپولیس ارسال کرده و امیدوار است با ساخت 25 گل دیگر، بالاتر از علی پروین بهترین پاسور تاریخ سرخپوشان شود.

او در لیگ برتر 40 پاس گل داشته و بالاتر از مهدی ترابی برترین گلساز قرمزها در این مسابقات محسوب می‌شود تا این بازیکن رکوردهای جالبی را در ده فصل بازی برای پرسپولیس از خود به جای بگذارد.

البته هدف بزرگ کاپیتان پرسپولیس دستیابی به آمار 341 بازی علی پروین در تمام مسابقات است که تا سه سال آینده لمس این رکورد کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • ناامید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده‌ای نیست
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است