Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، کوروش محمودیان افزود: آتش سوزی از ساعت 20 شامگاه یکشنبه در ارتفاعات مله نی دهستان چله از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
وی اظهار داشت: با تلاش بی وقفه نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان و ماموران نظامی و انتظامی ، آتش سوزی ساعت 2 بامداد روز سه شنبه به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گیلانغرب، علت این حادثه را سهل انگاری برخی از گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به گرم شدن هوا ، مسافران باید از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کرده و پس از آن نسبت به ترک محل اقدام کنند.
در نتیجه 72 فقره آتش سوزی در 2 سال گذشته ، 770 هکتار از مراتع و جنگل های شهرستان گیلانغرب در آتش سوخت و بیش از 40 میلیارد ریال خسارت به بار آورد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، 175 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی دارد که 75 هزار هکتار آن جنگل و بقیه مرتع و نیزار است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مراتع جنگلی گیلانغرب ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت