Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: برای شاد کردن دل مردم و بالا بردن پرچم پر افتخار کشورمان کشتی می‌گیریم نه به خاطر دل مسئولین و منافعشان. ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین نوری، فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم کشورمان که همراه با تیم ملی به جام بالاوادزه و کارتوزیای گرجستان اعزام شده بود، در پاسخ به این سوال که چرا در این تورنمنت به روی تشک نرفته است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: حدود دو سال پیش در مسابقات جام جهانی آبادان قبل از دیدار با کشتی گیر ترکیه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم که با وجود گذشت دو سال اما هنوز نیز گاهی اوقات در فشار تمرینات، از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی و درد می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گرجستان نیز درد ناشی از همین مصدومیت باعث شد تا نتوانم روی تشک بروم.

نوری در رابطه با میزان آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستم و خوشبختانه مصدومیتم نیز تا حدود زیادی بهبود یافته و چند روزی است که همراه با سایر ملی پوشان به تمرین کشتی می‌پردازم.

نوری تصریح کرد: با برنامه‌هایی که مربیان و پزشک تیم ملی تدارک دیده بودند، شرایطم روز به روز بهتر شد و در حال حاضر نیز مشکلی برای تحمل فشار تمرینات سنگین اردوهای تیم ملی را ندارم و در بازی‌های آسیایی با قدرت به میدان خواهم رفت.

نوری خاطرنشان کرد: مدال طلای این وزن در دو دوره اخیر بازی‌های آسیایی به کشورمان رسیده است و من نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشم و بتوانم مدال طلای نعمت پور و اخلاقی را در بازی‌های آسیایی تکرار کنم.

وی تاکید کرد: مانعی برای رسیدن به مدال طلای بازی‌های آسیایی نمی‌بینم. انگیزه و آمادگی بالایی دارم و کشتی گیران ژاپن، ازبکستان و چین که مهمترین حریفانم در این مسابقات خواهند بود را در گذشته شکست داده‌ام.

نوری در رابطه با برنامه‌های بلند مدت خود، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت در دو سالی که تا رقابت‌های المپیک زمان باقی مانده است، نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو رقم بزنم و یک روند رو به رشد را تا المپیک 2020 داشته باشم و در نهایت بتوانم یک مدال خوشرنگ را از رقابت‌های المپیک توکیو به دست بیاورم.

نوری در خصوص بی توجهی مسئولین نسبت به افتخار آفرینی کشتی گیران و تبعیضی که بین ورزشکارن قائل می‌شوند، گفت: مسئولین کشورمان همواره در حق کشتی گیران جفا کرده‌اند اما من سعی می‌کنم به تبعیض‌ها و عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت کشتی گیران توجهی نداشته باشم و تمام تمرکز خود را روی افتخار آفرینی برای کشورم و شاد کردن دل هموطنانم معطوف کنم. من برای شاد کردن دل مردم و بالا بردن پرچم پر افتخار کشورمان کشتی می‌گیریم نه به خاطر دل مسئولین و منافعشان.

دارنده دو مدال طلای آسیا در پایان تاکید کرد: از مربی سازنده‌ام آقای الماسی و کادرفنی تیم ملی و مدیر فنی تیم ملی جناب آقای احد پازاج که برای بنده زحمات زیادی کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. همچنین از آقایان یوسف قادریان، محمدعلی و محدرضا گرایی که همواره به من انگیزه داده اند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R35366/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین