Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه واحد تولیدی و صنعتی آلاینده محیط زیست و هوا در این شهرستان بر اساس حکم مراجع قضایی تعطیل شد

 به گزارش ایمنا،: مهدی پور قاسم اظهار کرد:در سه ماه اول سال جاری ۴۱ پیگیری قضایی در بخش‌های مختلف زیست محیطی در این شهرستان انجام شد که حدود ۱۵ مورد آن مربوط به واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی آلوده کننده محیط زیست و هوا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با پیگیری های محیط زیست و همکاری مراجع قضایی برای پنج واحد صنعتی و خدماتی آلوده کننده محیط زیست و هوا حکم قضایی صادر شد واز فعالیت سه واحد آلاینده جلوگیری به عمل آمد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دو واحد آلاینده دیگر نیز به پرداخت ۳۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

بنا بر آنچه در پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست استان اصفهان منتشر شده است، برای این واحدها به استناد مواد ۱۱ و ۱۲ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مواد سه و ۱۲ قانون هوای پاک و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی حکم قضایی صادر شد.

بر اساس استانداردهای زیست محیطی، تمام صاحبان واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی، دامداری و واحدهای خدماتی موظف به رعایت مداوم همه ملاحظات زیست محیطی و استانداردسازی خروجی‌های خود و جلوگیری از هرگونه آلایندگی در این واحدها هستند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلمپ شاهین شهر صنایع آلاینده محيط زيست میمه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه

امیر عطشانی رئیس اداره محیط زیست حمیدیه گفت: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده کرخه موسوم به بیشه زار بیت قشم اتفاق افتاد که در ساعت‌های اولیه توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بان منابع طبیعی مهار و تا خاموشی کامل عملیات اطفاء ادامه یافت.

او می‌گوید: این آتش سوزی تقریباً در نیم هکتار اتفاق افتاد که با توجه به پوشش گیاهی متراکم بیشه زار بسرعت حریق توسعه‌یافته که با توجه حضور بموقع و هوشیاری مامورین در ساعات اولیه مهار گردید در خصوص علت آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان حمیدیه افزود: بیشه زار بیت قشم در حوزه استحفاظی بخش مرکزی شهرستان حمیدیه، مسیر خسرج در نوار ساحلی رودخانه کرخه در منطقه مرزی بین شهرستان حمیدیه و شهرستان کرخه با مساحت تقریبی ۸۰ هکتار واقع شده است و دارای پوشش گیاهی متراکم و زیستگاه طبیعی جانوران و پرندگان بومی منطقه به شمار می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت شاهین دژ در راستای پویش ملی مسیر سبز _ایران پاک
  • آماده باش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز
  • مراکز صنعتی و معدنی مازندران در نوروز پایش می شوند
  • الزام مسئولان و متولیان به اجرای قانون هوای پاک در خوزستان
  • گام موثر شرکت‌های ناحیه صنعتی رشت در حفاظت از محیط زیست
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • مسوولان و متولیان ملزم به اجرای قانون هوای پاک هستند
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه