Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@06:51:41 GMT

توافق یووه و رئال بر سر رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۶۱۵۳

توافق یووه و رئال بر سر رونالدو

به گزارش جهان نيوز، اسکای اسپورت مدعی شده است، رئال مادرید و یوونتوس ایتالیا بر سر انتقال کریستیانو  رونالدو، در آستانه توافق هستد و تکلیف ستاره پرتغالی رئال تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

این رسانه انگلیسی مدعی است یوونتوس در آستانه امضای قرارداد و خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید است.

انتظار می رود که رئال در 48 ساعت آینده در مورد نحوه پرداختن به پیشنهاد یوونتوس تصمیم نهایی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قهرمان سری آ امیدوار است که با پیشنهاد 88 میلیون پوندی که برای این باشگاه رکورد جدیدی است، این بازیکن 33 ساله را که پس از 9 سال قصد دارد برنابئو را ترک کند، به خدمت بگیرد.

رونالدو که با 450 گل بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است، در طول حضور در این باشگاه، چهار قهرمانی لیگ قهرمانان، دو عنوان قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در کوپا دل ری را به دست آورده است.

اسکای اسپورت می افزاید،در حال حاضر مذاکرات بین رئال ،یووه و مندس وکیل رونالدو در جریان است.
مندس به روزنامه پرتغالی «رکورد» گفت: "اگر این اتفاق بیفتد، مرحله جدیدی برای رونالدو خواهد بود، یک چالش جدید در فوتبال حرفه ای او."

"اگر کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کند، وی تا ابد ممنون باشگاه، رئيس ، مدیران، کادر پزشکی، تمام کارکنان بدون استثنا و تمام طرفداران مادرید در سراسر جهان خواهد بود."

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست