Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - نمایشگاه بادبادک آرزوها ویژه مادران و کودکان در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت گشایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، امور بانوان شهرداری، کانون تبلیغات اسلامی و سایر نهادها و فعالان فرهنگی مردم نهاد گشایش یافته، سلامت مادران و روانشاسی کودک با حضور اساتید این رشته مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نمایشگاه بادبادک آرزوها فضایی آرام توام با شادی و آرامش برای حضور کودکان نیز فراهم شده که کودکان همراه مادران می توانند از برنامه های این نمایشگاه بهره مند شوند.
علاوه بر این؛ به مناسبت هفته حجاب و عفاف غرفه های دیگری در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت با هدف ترویج حجاب و عفاف و تبیین اندیشه حجاب با موضوع مشاوره دینی و خانواده، طب سنتی، گفتمان آزاد و میز خدمت دایر شده است.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده گفت: برگزاری نشست هایی در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
فاطمه شیرزاد با تاکید بر ضرورت توجه به برنامه هایی از جمله تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب افزود: برای داشتن جامعه ای سالم بر اساس ارزش ها باید حجاب و عفاف مورد توجه قرار گیرد.
این نمایشگاه تا بیست و سوم تیرماه جاری هر روز از ساعت 18 تا 21 برای بازدید علاقمندان در پیاده راه فرهنگی رشت در میدان شهرداری فعال است.
21 تیرماه روز حجاب و عفاف نام گرفته است.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه عفاف و حجاب گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش

دریافت 39 MB کد خبر 6096687

دیگر خبرها

  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز