Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن ايراني تيم ديناموزاگرب کرواسي گفت: تيم‌هاي اروپايي مدرسه فوتبال نيستند که شما را با سفارش بردارند و من با توصيه و سفارش برانکو به اين تيم نيامدم.
صادق محرمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص حضورش در تيم ديناموزاگرب کرواسي، حضورش در اردوي تيم پرسپوليس و موارد ديگر صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:
فارس: چند روز قبل در اردوي تيم پرسپوليس در کرواسي حاضر شدي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه صحبت‌هايي بين شما ردوبدل شد؟
به هر حال من دو سال از بهترين روزهاي فوتبالي خودم را در پرسپوليس بودم و وقتي شما دو سال خوب را در کنار بهتري‌ها داشته باشيد، قطعاً دلتان براي آنها تنگ ميِ‌شود. من هم دلم براي هم‌تيمي‌ها و مربيانم تنگ شده بود و خوشحال شدم آنها را در کرواسي ديدم. وقتي بازيکنان و مربيان را ديدم واقعاً حس خوبي داشتم. خيلي دوست داشتم بيشتر بتوانم در اردو کنار بچه‌هاي تيم بمانم اما شرايط مهيا نبود. بعد از آن در استاديوم حاضر شدم و بازي پرسپوليس را از نزديک تماشا کردم.
فارس: چه صحبت‌هايي بين تو و بازيکنان و مربيان پرسپوليس انجام شد؟
بچه‌هاي تيم شرايط من را مي‌پرسيدند و من هم از وضعيتم در کرواسي براي آنها صحبت کردم. خوشبختانه با بيشتر بازيکنان رابطه خوبي داشته و دارم و کلاً همه چيز خوب بود. خوشحالم که خاطراتم با بچه‌هاي تيم يک بار ديگر زنده شد و از ديدن بچه‌ها واقعاً حس خوبي داشتم. برانکو هم با من صحبت کرد و درباره وضعيت تمرينات من در کرواسي سوالاتي از من پرسيد، من هم از وضعيت‌ام در کرواسي براي برانکو صحبت کردم و او به من گفت که هر کاري که داشتم يا کمکي لازم بود به برانکو بگويم تا او به من کمک کند. خوشبختانه اينجا همه چيز خوب است و من هم توضيحات خودم را به برانکو گفتم.

فارس: بي‌رودربايستي بگو که آيا دلت براي پرسپوليس و فضاي حاکم بر اين تيم تنگ شده؟
قطعاً دلتنگ پرسپوليس و هوادارانش هستم و از نظر احساسي واقعاً جدايي از اين تيم برايم سخت بود. اميدوارم بتوانم با اين فضاي جديد کنار بيايم. به هر حال به خودم قبولانده‌ام که شرايط هميشه يکسان نيست و ما فوتباليست‌ها در شرايط متفاوتي بايد بازي کنيم. در اين وضعيت بايد با شرايط جديد کنار بيايم و تلاش مي‌کنم تا بتوانم اين شرايط سخت را بپذيرم تا وضعيت بهتر شود.
فارس: وضعيت فصل آينده پرسپوليس را چطور مي‌بيني؛ چراکه به هر حال بعضي از اين بازيکنان از اين تيم جدا شده‌اند و پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده است.
پرسپوليس امسال شرايط خوبي داشت و من فکر مي‌کنم اين تيم در فصل آينده وضعيتي به مراتب بهتر از فصل‌هاي قبل دارد. البته باختي که تيم پرسپوليس در بازي تدارکاتي‌اش به دست آورد اصلاً ملاک نيست و هواداران بايد نگران باشند؛ چراکه در بازي‌هاي تدارکاتي نتايج اين چنيني رقم مي‌خورد. من مي‌دانم بازيکنان چه شرايط سختي را از نظر بدنسازي پشت سر مي‌گذارند و نبايد اين نتيجه‌ها را ملاک دانست. پرسپوليس فصل آينده تيم بهتري خواهد بود و بدون شک هواداران اين مسئله را خواهند ديد.
فارس: از وضعيت خودت در ديناموزاگرب بگو اينکه شرايط تمرينات چگونه است؟
من چند روزي است که به تمرينات ديناموزاگرب اضافه شدم، خوشبختانه اردوي خوبي در کشور اسلووني داشتيم و از طرفي هم يک مربي اختصاصي بدنسازي داشتم که در کرواسي با او تمرين مي‌کردم. همه چيز اينجا خوب، حرفه‌اي و کامل است و اميدوارم که دينامو بتواند يک سکوي پرتاب خوب براي من باشد تا در تيم‌هاي معتبرتري در فوتبال اروپا بازي کنم.

فارس: شايعاتي مطرح شده بود مبني بر اينکه برانکو تو را به ديناموزاگرب معرفي کرده و با توصيه او به اين تيم رفته‌اي. خودت اين شايعات را شنيده‌اي؟
ببينيد!‌ در اروپا و تيم‌هاي اروپايي اين‌گونه نيست که با معرفي کردن يا پارتي‌بازي شما را جذب کنند. اينجا مدرسه فوتبال نيست که شما را با سفارش بردارند. آناليزورها بازي‌هاي من و چند بازيکن ديگر را از نزديک در ايران تماشا کردند و سپس اقدام به جذب من انجام دادند. البته قطعاً از برانکو سوالاتي در خصوص من پرسيده شده اما اين‌طور نيست که برانکو توصيه کند تا من به اين تيم بپيوندم. آنها از وضعيت اخلاقي و تمريني من سوالاتي از برانکو انجام دادم اما من به توصيه برانکو به اين تيم نيامده‌ام.
فارس: شرايط در کرواسي براي زندگي به عنوان کشوري که ايرانيان کمي دارد، سخت نيست؟
واقعاً زندگي کردن در اين شرايط سخت است و فکر مي‌کنم در آينده سخت‌تر هم بشود. به هر حال زندگي ما فوتباليست‌ها همين است و بايد به آن عادت کنيم. در زاگرب حدود 5-4 ايراني زندگي مي‌کنند که آنها هم بيشتر مشغول تجارت و کارهاي اقتصادي خود هستند اما گاهي اين فرصت پيش‌ مي‌آيد تا چند نفري دور هم جمع شويم و در يک رستوران غذايي بخوريم اما بيشتر مواقع تنها هستم و فقط به تمرينات فکر مي‌کنم.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان با ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده‌دار به میدان رفت و موفق شد تیم رفسنجانی را تا ضربات پنالتی تشنه کسب پیروزی نگه دارد. خودروسازان که با حساب یک بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودند، با گل ابوالفضل زمانی نتیجه را جبران کردند و بازی را تا دقیقه 120 کشاندند.

زمانی، بازیکن 18 ساله‌ای است که به عنوان پدیده این روزهای فوتبال ایران از او یاد می‌شود. این بازیکن به خبرنگار ورزش سه گفت: خدا را شکر می‌کنم که فرصت بازی پیدا کردم و توانستم به پیکان کمک کنم. همیشه در انتظار فرصت بودم تا انگیزه‌هایم را نشان بدهم و خدا خواست تا از رضا عنایتی این فرصت را دریافت کنم.

بازیکن جوان پیکان که در دو بازی گذشته تیمش مقابل هوادار و مس رفنسجان برای خودروسازان گلزنی کرده، ادامه داد: با اینکه در پست هافبک بازی می‌کنم اما همیشه نزدیک به دروازه حریفان هستم تا از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود، استفاده کنم. این خاصیت فوتبال من است و کادرفنی هم اجازه داده تا در فرصت گلزنی قرار بگیرم.

این بازیکن در خصوص هدف‌گذاری خود در فوتبالش گفت: برای رشد در فوتبال، انگیزه‌های زیادی دارم. من هدف‌هایی برای خودم ترسیم کردم که با کمک مربیان و خانواده‌ام باید به آنها برسم. حضور در ترکیب اصلی پیکان، یکی از این هدف‌ها بود اما رویاهای دیگری هم در سر دارم و می‌خواهم در فوتبال ایران پیشرفت کنم. شانس خوب من بود که با مربیان موفق و شجاعی کار کنم. آنها به من کمک می‌کنند تا مسیر پیشرفتم هموار شود. در تیم ملی نوجوانان و جوانان هم مسیرم را پیدا کرده‌ام و با راهنمایی‌های حسین عبدی می‌توانم با سرعت بیشتری پیشرفت کنم.

از زمانی در مورد شادی پس از گل مقابل مس رفسنجان هم پرسیدیم که این طور پاسخ داد: قبل از بازی، با پدرم صحبت کردم. او مثل همیشه به من انگیزه داد و گفت حتما گل می‌زنی. قصد داشتم در صورتی که بتوانم مقابل مس رفسنجان گل بزنم، به نوعی از پدربزرگم که جانباز جنگ تحمیلی است، تقدیر کنم اما فرصتی برای این کار نشد. به جای آن، پدرم پیشنهاد داد به خاطر احترام به اصالت‌مان، به سبک کُرد‌ها خوشحالی کنم. من هم بعد از گلزنی برابر مس رفسنجان، به سبک کردی شادی کردم و با افتخار، گلی که به ثمر رساندم را به همه کُرد‌های کشورم تقدیم می‌کنم.

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان در نهایت گفت: بعد از دو گلی که در این هفته به ثمر رساندم، مورد لطف و محبت دوستان قرار داشتم. به خصوص خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند و مشخص بود که تلاش‌هایم در زمین بازی به خوبی دیده شده است. همین مسائل به من انگیزه می‌دهد تا بیشتر به فکر پیشرفت در فوتبال باشم. حتی گفتند رکورد جهانی دوندگی در 120 دقیقه را شکستم که قطعا برای بازیکنی مثل من یک تجربه شگفت‌انگیز به شمار می‌رود. امیدوارم با کمک همه اهالی فوتبال بتوانم در این مسیر که قدم گذاشتم، با سرعت بیشتری رویاها و اهدافم را دنبال کنم.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند