Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: آقاي باجناق پدر استقلال را در آورده و زير زيرکي دلالي مي‌کند،اين آقا با کارهايش زير زيرکي همه چيز را به نفع خودش پيش مي برد و استقلال را در دستش گرفته است!
حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص ناراحتي هواداران استقلال از نقل و انتقالات اين باشگاه گفت:مردم ما را مي‌بينند و همه چيز را مي‌گويند، به خدا آنها از افراد متخصص همه چيز را بهتر مي‌بينند و مي‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار استقلال دلش مي‌سوزد که يک فصل بايد بي برنامگي را تحمل کند.
وي افزود: هر روز خبرهاي نگران کننده مي‌شنويم، البته براي اين آقاياني که در اين باشگاه دودستي ميز و صندلي خود را چسبيدند اين خبرها نگران کننده نيست!مگر اين آقايان نگران هم مي‌شوند.
پيشکسوت تيم استقلال در خصوص اينکه ابراهيمي راهي الاهلي قطر شده است گفت: اميد ابراهيمي از استقلال رفت چون بايد هر روز براي گرفتن پولش از پله‌هاي باشگاه بالا و پايين مي‌رفت و چک به دست اسير مي‌شد.البته بازيکن بايد از خدايش باشد که براي تيمي مثل استقلال بازي کند اما حرف من اين است که آقاي باجناق پدر استقلال را در آورده و زير زيرکي دلالي مي‌کند! اين آقا با کارهايش زير زيرکي همه چيز را به نفع خودش پيش مي برد و استقلال را در دستش گرفته است!
روشن تاکيد کرد: در همه جاي دنيا بازيکنان جوان را مي‌سازند و تحويل بزرگسالان مي‌دهند اما در استقلال بازيکن جوان مي‌خرند.زماني که در استقلال بازي مي‌کرديم اگر پرسپوليس به ما پيشنهاد 50 توماني مي‌داد جرات نداشتيم حرفي بزنيم چون مي‌ترسيديم مردم از دستمان ناراحت شوند.سوالي که براي من به وجود آمده اين است که شفر کجاست و چرا صدايش از بابت اتفاقات در نمي‌آيد؟
وي در ادامه گفت‌و‌گو با فارس تاکيد کرد: يادتان هست وقتي شفر آمد چه گفتم؟ گفتم دلال‌ها به شفر مي‌گويند در اينجا با اين شرايط مي‌تواني بماني. حالا هم او با همين شرايط در حال کار کردن است در حالي که اگر يک مربي ديگر سرمربي استقلال بود الان از سمت خود استعفا مي‌داد.من همين الان به شما مي‌گويم استقلال و پرسپوليس امسال سال خوشي ندارند، اين حرف من را يادتان باشد.اين باشگاه ها از لحاظ کميته‌هاي دروني افراد قوي ندارند که اگر داشتند مديرعامل دنبال بازيکن نمي‌دويد!
پيشکسوت تيم استقلال تصريح کرد: شما اگر از افتخاري سوال کنيد ريز قراردادهايي را که امضا کرده يکبار توضيح بدهد نمي‌داند در آن قراردادها چه نوشته شده است چون او فقط امضا مي‌کند.به خاطر همين است که استقلال هميشه درگير فيفا، اي اف سي و کميته انضباطي است.
روشن در خصوص اينکه پژمان منتظري قصد دارد از استقلال جدا شود گفت: منتظري اگر از استقلال برود خيلي لطف مي‌کند! اين بنده خدا اشباع شده است!توقع مردم از بازيکن بالا است و منتظري هم خيلي وقت است که از پول و بازي اشباع شده است.يادم مي‌آيد زماني قرار بود قراردادهاي بازيکنان تاج قديم تمديد شود، همه بازيکنان جمع شديم و رايکوف اعلام کرد در حضور همه با بازيکنان حرف مي‌زند.او به بازيکنان گفت: با ملي پوشان فيکس، 35 هزار تومان، با ملي پوشان ذخيره 30 هزار تومان و با بقيه بازيکنان 25 هزار تومان قرار داد مي‌بندد. خدا حجازي را بيامرزد، او گفت آقاي رايکوف با بازيکنان کمي بيشتر قرارداد ببنديد چون ما مي‌خواهيم خانه بخريم.
وي ادامه داد: رايکوف گفت بيشتر از اين نمي‌توانيم پرداخت کنيم که حجازي گفت باشگاه شهباز به ما 60 هزار تومان مي‌دهد. وقتي حجازي اين حرف را زد رايکوف گفت 60 هزار تومان که هيچ آنها 65 هزار تومان مي‌دهند! حجازي تعجب کرد ولي رايکوف گفت به آنجا برويد من هم راضي هستم.آنها فيکس تيم ملي بودند و به شهباز رفتند ولي در اولين جلسه تمرين رايکوف کف دستش آب دهان زد و دستش را به هم مي‌ماليد و خوشحال بود! به او گفتم 4 بازيکن فيکس تيم ملي از تاج رفته اند شما خوشحالي؟رايکوف گفت من خوشحالم چون هم آنها پول خوب گرفتند و هم تيم ما خوب شد، رايکوف گفت آنها اشباع شده بودند و بهتر از اين نمي‌شد که از تيم ما بروند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)