Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند و تنها اسماعیل عبادی به فینال راه پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه و در بخش انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان، کمانداران ایران با شکست برابر حریفان آسیایی خود از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک شانزدهم این رقابتها،  اسماعیل عبادی کماندار کامپوند ایران در مرحله یک شانزدهم ویتنام را با نتیجه 147 بر 143 ویتنام را شکست داد، در مرحله یک هشتم با نتیجه 147 بر 146 بر هند غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله برابر کماندار هنگ‌کنگ به میدان رفت و با نتیجه 143 بر 145 این کماندار را شکست داد و راهی فینال شد.

عبادی برای کسب مدال طلای کاپ آسیا در مرحله فینال برابر نماینده کره به میدان خواهد رفت.

در بخش ریکرو انفرادی مردان، میلاد وزیری 6 بر صفر کماندار عربستان را شکست داد، اما در یک هشتم با نتیجه 6 بر صفر دیدار را به کماندار ژاپن واگذار کرد. صادق اشرفی نیز در مرحله یک شانزدهم رقابتهای حذفی 6 بر صفر تایلند را برد، اما در مرحله یک هشتم با نتیجه 7 بر 3 بازی را به کماندار کره واگذار کرد. عرفان ارژنگی‌پور دیگر نماینده ریکرو مردان در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 6 بر 4 تایلند را شکست داد و در مرحله یک هشتم با نتیجه 7 بر 3 برابر نماینده کره دیدار را واگذار کرد.

در بخش ریکرو انفرادی زنان و در مرحله یک شانزدهم این رقابتها، شیوا شجاعی مهر با نتیجه 6 بر صفر در برابر نماینده هند شکست خورد، پارمیدا قاسمی با نتیجه 6 بر صفر دیدار را به ژاپن واگذار کرد، مهسا بدخشان و رویا نوریان با نتیجه 6 بر صفر در برابر نمایندگان چین تایپه از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند.

در بخش کامپوند انفرادی بانوان نیز و در مرحله یک شانزدهم راحله فارسی با نتیجه 142 بر 142 کماندار تایوان را شکست داد، اما در مرحله یک هشتم با نتیجه 139 بر 142 دیدار را به نماینده تایلند واگذار کرد. پریسا براتچی دیگر نماینده کامپوند زنان با نتیجه 140 بر 138 هنگ‌کنگ را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 143 بر 141 برابر مینو عابدی رقابت را واگذار کرد و از دور رقابتها حذف شد.

مینو عابدی نیز در مرحله یک هشتم از رقابتهای حذفی انفرادی با نتیجه 137 بر 127 کماندار سنگاپور را شکست داد و در مرحله یک چهارم با نتیجه 144 بر 144 با کره مساوی کرد، اما در تیر طلایی دیدار را به این کماندار واگذار کرد.

فرشته قربانی نیز در مرحله یک شانزدهم رقابتهای حذفی انفرادی کاپ آسیا با نتیجه 135 بر 137 دیدار را به نماینده تایوان واگذار کرد و از دور رقابتهای انفرادی حذف شد.

در بخش کامپوند انفرادی مردان نیز مجید قیدی در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 144 بر 140 مغلوب کماندار هنگ کنگ شد، نیما محبوبی با نتیجه 145 بر 146 دیدار را به کماندار هند واگذار کرد، امیر کاظم پور در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 142 بر 135 نماینده چین تایپه را شکست داد و در مرحله یک هشتم رقابتهای انفرادی کاپ آسیا با نتیجه 144 بر 146 در برابر کماندار هنگ‌کنگ شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا