Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیار فیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون فصل برداشت محصولات کشاورزی مختلف در دره شهر آغاز شده و یکی از مهمترین محصولات کشاورزی شهرستان طالبی است.
وی با اشاره به اینکه 180 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت طالبی اختصاص یافته است، افزود: پیش بینی می شود چهار هزار و 500 تن محصول به ارزش 45 میلیارد در شهرستان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی دره شهر تاکید کرد: بیش از 180 خانوار در بخش تولید طالبی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.
فیلی یادآور شد: یشترین سـطح زیر کشت طالبی این شهرسـتان را در روسـتاهای چم ژاب، شـیخ مکان ، فاضل آباد و عباس آباد قرار دارد.
وی اضافه کرد: دلیل مرغوبیت محصول طالبی این شهرسـتان وجود اراضی حاصلخیز، شرایط آب وهوایی مناسب، آب فراوان رودخانه سیمره و خاک بسیار غنی است.
وی گفت: ٨5 درصد محصول تولیـدی به اغلب اسـتان های کشور از جمله میـدان میوه و تره بار تهران ، همـدان، کردسـتان، لرسـتان و خوزسـتان صادر می شود.
شهرستان دره شهر با تولید سالانه 180 هزار تن انواع محصولات کشاورزی یکی از قطب های تولیدی استان به شمار می رود.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان های کشور جهاد کشاورزی کشاورزی محصولات کشاورزی میوه و تره بار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار