Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس کميته فني و توسعه فوتبال معتقد است تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2018 بازي متفاوتي از خود به نمايش گذاشت.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مرتضي محصص، رئيس کميته فني و توسعه فوتبال درباره عملکرد تيم ملي فوتبال در جام جهاني گفت: در گروهي  قرار گرفتيم که تيم هاي مقابل ما 180 درجه از نظر روش بازي با تيم ملي فوتبال ما متفاوت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکش، پرتغال و اسپانيا هر سه  روش حفظ توپ و تحميل بازي به حريف را انتخاب کرده و شيوه بازي آنها بسيار متغيير بود.
وي ادامه داد: با هوش بالاي تاکتکيي کي روش و تلاش بازيکنان، خوشبختانه عملکرد خوبي به نمايش گذاشتيم. در واقع در نيمه خودي دفاع کرديم و چشم به ضد حمله هم  داشتيم و حتي در دقايقي از بازي در نيمه حريف ، تيم مقابل( اسپانيا و پرتغال) را تحت فشار قرار داديم و از لحاظ فني بهترين عملکرد را داشتيم.
وي در ادامه بيان کرد: در بازي برابر پرتغال، شانس با ما نبود. اگر شانس با ما يار بود مي توانستيم به مرحله بعدي راه يابيم. اما در مجموع، عملکرد تيم ملي فوتبال ايران در اين جام بسيار متفاوت تر از جام جهاني گذشته بود.
محصص در ادامه گفت: در گذشته با تيم هاي استراليا، ژاپن ،کره جنوبي  و ديگر تيم هاي آسيايي بازي کرده  بوديم اما در اين جام شاهد بوديم که اين حريفان نسبت به گذشته بدون اينکه کار حريفان را دست کم بگيريم؛ نمايش متفاوتي نداشتند. اما بدون شک ايران يک نماينده سربلند در جام جهاني 2018 بود. با توجه به اينکه کره جنوبي خوب بود و ژاپن به مرحله بعدي صعود کرد اما با دقت و بررسي فني متوجه مي شويم که نحوه بازي کردن تيم ها در نوع عملکردشان بسيار تاثير گذار بود. با ديد و روحيه مثبتي که در تيم ملي ايجاد شده بود، اگر به مرحله بعدي صعود مي کرديم حتي بهتر از ژاپن مي توانسيتم در رقابت با حريفان خود به ميدان برويم.
وي در پايان گفت: بايد به کارلوس کي روش و همکاران فني، کادر تيم و سرپرستي و تمام مجموعه فدراسيون تبريک گفت چرا که بازي مناسب و رضايت بخشي را از خود به نمايش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محصص ايران روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه