Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی لیست بازیکنان ورودی، خروجی و تمدیدی آلومینیوم اراک مشخص شد.

به گزارش ایلنا از اراک، با فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی لیست بازیکنان ورودی، خروجی و تمدیدی آلومینیوم اراک مشخص گردید.

براساس این گزارش و طبق اعلام مسئولان هیات فوتبال اراک لیست بازیکنان ورودی، خروجی و تمدیدی آلومینیوم اراک به شرح ذیل است: 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ورودی: 
عباس یحیی بیگی، یاسر درویشی، ایمان باصفا، امیر خدامرادی، مهدی ترکمان، میثم آقایی، مجید ایوبی، شاهرخ غلامرضا پور، رامتین سلیمان زاده، مسعود پورمحمد، محمد خلیلی، محمدعلی (مقداد) اکبر خواه، علی نظری

۲. تمدیدی: حسین احمدلو، منصور تنهایی، آیدین قویدل، میلاد رخشان، ابوالفضل قربانی، ایمان رئیسی نسب

۳. خروجی: مصطفی میرزایی، احمد عرب زاد، رسول سروش نیا، فردین عابدینی، میثم خداشناس، سعید یوسف زاده، بهادر عبدی، ابوالفضل کمانی، امیرمسعود بادرستانی، وحید جعفری، حسین مددی، حمید غلامی، مهدی خلج، سینا دست نشان، سجاد آقایی، رضا نبی زاده، کیوان وحدانی، امیر نوری، حامد بختیاری، مهدی عرب، علی عزیزی

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 فوتبال اراک آلومینیوم ورودی تمدیدی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!