Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@10:48:33 GMT

یادواره شهدای شهرستان فارسان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۷۶۴۳

یادواره شهدای شهرستان فارسان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که با حضور پرشور مردم شهرستان همراه بود، امیر سرتیپ سامانی، معاون فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداخت.

این مراسم معنوی که بازتاب بسیار خوبی نیز در جامعه و رسانه ها داشت سبب شد تا بار دیگر مردم شهرستان به حال و هوای دوران دفاع مقدس برگردند و با عزیزانی که از بین خودشان تقدیم این انقلاب کرده بودند تجدید پیمان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه امیر سرتیپ سامانی گفت: 230 شهیدی که این شهرستان به امام و انقلاب تقدیم شده است، مهمترین سند انقلابی بودن و وفاداری این مردم و این شهرستان به انقلاب است.

وی افزود: برخی از شهدایی که از این دیار به انقلاب تقدیم شدند به حق بزرگ مردانی بودند که نام و خاطره آنها سالها در ذهن ها خواهد ماند و تاریخ دلاور مردی های ایشان را از یاد نخواهد برد. سردار شهید نوروزی یکی از این شهداست که به حق مایه افتخار و مایه مباهات این مردم است.

وی  افزود: انقلاب ما سه رکن اصلی و اساسی دارد. اول رهبری و ولایت فقیه است که به حق چه امام خمینی(ره) و چه نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) هردو در جهان بی نظیرند و اگر رهبری ایشان نبود هرگز این انقلاب در مقابل این همه هجمه دشمنان دوام نمی آورد.

امیر سامانی ادامه داد: دومین رکن انقلاب مردم هستند، که حضرت امام با تکیه بر قدرت همین مردم بود که انقلاب را ایجاد کرد و در بزرگترین و حساس ترین مواقع نیز امام به همین مردم تکیه می کرد. این مردم هم بارها نشان دادند که هیچگاه امام و رهبر خود و انقلاب را تنها نمی گذارند. نمونه آن را در دفاع مقدس می توان دید که شاهکار این انقلاب و این مردم بود و رکن سوم ، اسلام و آرمانهای اسلامی ما هستند.

وی عنوان کرد: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه ای را برنامه ریزی کرده برای این است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند؛ اما با توکل بر خدا از این جنگ اقتصادی هم سرافراز بیرون خواهیم آمد انشاءالله.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد