Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@09:26:18 GMT

با صدور پیامی مشترک:

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۷۸۸۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی درگذشت عالم عالی قدر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی طهماسبی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب سرهنگ طهماسبی جانشین محترم فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان

باسلام و تحیت الهی

بدین وسیله با نهایت تاسف و تالم درگذشت و رحلت برادر بزرگوارتان حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی طهماسبی امام جمعه محترم شهر الوند و امام جمعه سابق شهر قیدار را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان تعزیت و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده و روحانی فاضل خدمتگذار، غفران الهی و رحمت و برای جنابعالی و خانواده گرامیتان صبر و شکیبایی در این مصیبت مسئلت می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی خاتمی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان
اسداله درویش امیری- استاندار زنجان

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس ققوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6087855

دیگر خبرها

  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد