Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزیزد،رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در نشست کميته برنامه ريزي این شهرستان گفت:8ميليارد و 950 ميليون تومان اعتبار برای اشکذر سال 97 است.
حسيني پور افزود:در اولين نشست کميته برنامه ريزي اين شهرستان اعتبارات در رديف هاي مختلف توزيع شد.
وی ادامه داد:تصويب نامه حقوق شهروندي و لزوم استقرار ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي از مباحث این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت:رويکرد جديد دولت در نظام بودجه و برنامه طبق تبصره 18 و 19 و ماده 6 قانون الحاقي 2 سازمان، استفاده از مشارکت عمومي و خصوصي در  تکميل پروژه هاي نيمه تمام است.
حسيني پور افزود:افزايش بهره وري، رضايت عمومي و مبارزه با موارد فساد اداري در جهت حرکت به سمت يک نظام اداري کوچک،کارآمد و منعطف از ديگر مواردي بود کهدر ایننشست مطرح شد.
فرماندار اشکذر نیز در این نشست توزيع اعتبارات بر اساس سند چشم انداز توسعه شهرستان را خواستارشد و گفت: صنعت اسب، منطقه ويژه اقتصادي غذا و دارو، صنعت گردشگري و استقرار صنايع پاک و هايتک از جمله مهمترين مواردي است که بايد همواره مورد توجه قرار گيرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد اشکذر اعتبار بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار سه دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران درباره تمهیدات این سازمان برای سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از 19 تا 29 اردیبهشت ماه، کارشناسان اورژانس از ساعت 8 صبح الی 21 با سه دستگاه آمبولانس که یکی از آن‌ها اورژانس بانوان است، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیروهای اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان در کنار مردم خواهند بود.

"بیمار 6 ماهه" بالگرد اورژانس تهران را به پرواز درآورد + عکس

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: این استقرارها به صورتی برنامه‌ریزی شده است تا هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند