Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: اگر در برجام غفلت، سطحی و سهل اندیشی صورت گرفت و این چالش به وجود آمد، امروز بروز این سهل اندیشی ها و سطحی نگری ها در موضوع مذاکره با اروپایی ها به عنوان خیانت قلمداد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سیدمحمدجواد ابطحی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در مورد مذاکرات جمهوری اسلامی با اروپایی ها در مورد برجام اظهار کرد: این مذاکرات نتیجه ای نخواهد داشت و فقط ما زمان را از دست می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی را باید با راه حل های بومی حل کنیم، افزود: آمریکایی ها در برجام به اهداف خود رسیده اند و امروز برای رسیدن به خواست خود در مورد محدودیت های موشکی و اقدامات منطقه ای ایران، اروپا را سرخط کرده اند.

وی تاکید کرد: اگر در برجام غفلت، سطحی و سهل اندیشی صورت گرفت و این چالش به وجود آمد، امروز بروز این سهل اندیشی ها و سطحی نگری ها در موضوع مذاکره با اروپایی ها به عنوان خیانت قلمداد می شود.

ابطحی خاطرنشان کرد: باید قانون اقدام متقابل در مورد اقدامات خصمانه آمریکا را اجرا کنیم و اگر دولت این مورد را محقق نکرد باید دیوان عالی کشور که وظیفه رسیدگی به تخلفات را دارد، در مورد تخلفات صورت گرفته  وارد میدان شود و به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • ۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود