Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@16:16:52 GMT

دلیل برکناری شهردار آذرشهر چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۸۶۸۱

دلیل برکناری شهردار آذرشهر چیست؟

خرداد- عضو شورای شهر آذرشهر گفت: به دلیل این‌که شهردار آذرشهر ساکن این شهر نبود، برکنار شد.

‌عبدالله سیف زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برکناری شهردار آذرشهر اظهار کرد: شورای شهر آذرشهر در جلسه‌ای، عدم احراز بندهایی از تصدی پست شهرداری‌ جلیل جهان پور کوزه کنانی را تصویب کرد و با تأیید این مصوبه در کمیته تطبیق فرمانداری، وی به‌صورت رسمی از سمت شهرداری آذرشهر برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  

وی با اشاره به دلیل برکناری شهردار آذرشهر، گفت: طبق اسناد تبصره چهار ماده 71 قانون تشکیلات وظایف شوراها و انتخاب شهردار، شهردار باید ساکن شهر مربوطه باشد. 

    

سیف زاده همچنین اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در ارتباط با این موضوع را تکذیب کرد.

وی با بیان این‌که تخصص، تعهد، پاک دستی و همراهی دولت از جمله شاخص‌های مهم شهردار انتخابی خواهد بود، اضافه کرد: سعی می‌کنیم تا گزینه بعدی شهردار آذرشهر را در حداقل زمان انتخاب کنیم. 


منبع: ایسنا برچسب ها: شورای شهر آذرشهر ، شهردار آذرشهر ، برکناری

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورای شهر آذرشهر شهردار آذرشهر برکناری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است