Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه فرهنگ و هنر هدف کشف استعدادهای هنری اعضای کانون ها و آموزش جهت تربیت هنرمندان و کادرسازی در کانون هاست.

حجت الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: یکی از راهکارهای مهم برای بانشاط کردن فضای مساجد استان، تقویت هر چه بیشتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد و جذب نسل جوان در این مکان های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: مردمی بودن کانون های فرهنگی و هنری مساجد به این معناست که با کمک های خودجوش مردم اداره شده و با وجود کمترین امکانات و تجهیزات، فعالیت های ارزنده مذهبی و فرهنگی در آنها انجام می شود.

 

قاسمی ادامه داد: انتظار می رود که مسئولان اجرایی این استان با همدلی، هماهنگی و هم افزایی لازم کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را حمایت و اعتبارات بیشتری نیز به آنها اختصاص داده شود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حوزه فرهنگ و هنر هدف سمت و سوی کشف استعدادهای هنری اعضای کانون ها و آموزش جهت تربیت هنرمندان و کادرسازی در کانون هاست.

 

وی یادآور شد: جشنواره بچه های مسجد، مسابقات قرآنی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان «مدهامتان»، طرح ملی «کوثر رسالت»، سوگواره ملی «علمدار کربلا»، کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) و طرح ملی روح خدا در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به شعر و سرود، نشریه الکترونیکی، هنرهای نمایشی و تجسمی، آواها و نغمه های آسمانی، فیلم کوتاه و تولید محصولات فضای مجازی باید در برنامه های استان مدنظر باشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس امام صادق ع برجام دهه کرامت جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران فوتبال مهدویت شهادت امام صادق ع داعش بچه های مسجد کانون های فرهنگی و هنری فرهنگ و هنر مسابقات قرآنی آموزش مساجد هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی گفت: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 


وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 


فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 


وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی